• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
16610 W-serie.

408C4DEC-02F5-4F9E-B88F-DB8D753E18A3.jpeg

D143C3A4-CDD7-4813-A592-3E631F72B2B7.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Funderar på den som ligger på sälj, hur bärs denna rackare? Ser stor ut på handledsbilder..

Boettens kvadratiska form gör ju att den täcker en större yta av handleden än om den hade haft den normala runda formen. För mig är det en viktig del av Monacon's charm. Eftersom glaset är tjockt bygger den också på höjden jämfört med en standardklocka. Funderar du på att köpa en Monaco är det förstås bäst att prova en (kanske hos Erikson Urhandel) på din egen arm innan du eventuellt slår till. Monacon är inte som andra klockor, och just därför gillar jag den.

monaco.JPG
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Ordningen återställd.

Efter att ha lämnat Sverige och upptäckt att jag åkt utan klocka så har jag nu, efter 11 svettiga abstinenstimmar på ett flyg till LA, köpt en G-Shock som får följa med mig under veckan.

Tack för ert stöd under denna svåra period. Jag mår bättre och kommer bli återställd.

C486CE9C-45EE-4AE5-BDD0-B641D8E0FBAF.jpeg
04EBDEFE-CD9D-4AC9-8FE1-820FCC013387.jpeg
Skönt att det finns medicin :D
 
Topp