FrankyFourFingers
Silver
Kollar lite sumo med min sumo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar du hålla till på Grev Magni i vanliga fall? Känner igen bilen...
Timegrapher är en trevlig leksak för alla klocknördar, kanske läge för ett register över var det finns en närmast dig.![]()
Tänkte mer som en anledning/möjlighet att skapa kontakt med KS-medlemmar i närområdet för en GTG med Timegraphertest.Kanske läge för dagens timegraphershot![]()
Vet tyvärr inte =/
Om du är sugen så har jag en i stål uppe på köp&sälj
Tveksamt med dragning till nej men lovar att sova på saken.
Det stämmer, dock inte min bil och inte jag som hör hemma där. Svårt att smyga med den bilen...
Den känslan... Att vänta på kicken!!Nattar yngsta dottern samtidigt som jag väntar på att värktabletterna skall "kick in" (höftproblem)
På handleden vilar chokladaraben
![]()
Den känslan... Att vänta på kicken!!
Vad har du för roliga tabletter?
J
Tveksamt med dragning till nej men lovar att sova på saken.![]()
Oxynorm är kungen över alla smärtstillande! Hela mitt liv blir bättre med domÄr inte så mkt kick i dessa tyvärr, mest en mysig värme. Kodein-preparat, tar dem vid strax över uthärdlig smärta. Blir det värre har jag Oxycontin och Oxynorm, dem är det bett i![]()
En period i mitt liv när jag festade mycket tog jag alltid en oxykapsel i näsan och svalde en innan jag drog på förfest. Som att börja gasa från 100 istället för 0. Definitionen av mjuk i knäna.Oxynorm är kungen över alla smärtstillande! Hela mitt liv blir bättre med dom
Helvete vad sugen jag blev...!
J
Oxy är kemisk kärlek!En period i mitt liv när jag festade mycket tog jag alltid en oxykapsel i näsan och svalde en innan jag drog på förfest. Som att börja gasa från 100 istället för 0. Definitionen av mjuk i knäna.
Håller med dig! Men, för helvete, sätt klockan på handleden! Det är den värd.
Oxy är kemisk kärlek!
J
En period i mitt liv när jag festade mycket tog jag alltid en oxykapsel i näsan och svalde en innan jag drog på förfest. Som att börja gasa från 100 istället för 0. Definitionen av mjuk i knäna.
Troligtvis gängorna på halsröret som är utslitna. Kan vara läge för service och då fixas detta också lätt.