• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Efter x antal mil i veckan, är det gött att bara njuta i soffan! Snart dags för stormatch Arsenal-Chelsea!
image.jpg

Grym POP Af Sjodahl - hade en likadan sån där back in the day, vittavlad. De flesta hade ju vilda mönster men den där är grym. Dock måste du ju använda pop-funktionen och trycka fast den på T-shirten för nostalgins skull !:)

Haha...funktionen hade jag helt glömt bort, kan vara så att jag förträngt den också. Men här kommer det lite nostalgi på beställning don segundo! Detta är ju stenhårt :D...

E00FD481-3152-451D-899B-BA5E7C924B83_zpso1hurvck.jpg

Barnen ute & leker, frun iväg på nå´t slags Tupperware-party (fast det var visst kläder eller nå´t den här gången...), jag sitter på soffan & softar med GMT'n & KS.

bild-75.JPG

Försöker ta mig i kragen & dra på mig löparskorna för en 7,5 km runda... Svårt att få tummen ur bara!!!

Tillbaka
Topp