• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg

Nej, dom sitter perfekt. Har inte på dom nu då jag kör 7836-länken nu. Ska kolla ifall jag kan testa imorgon.

Vill också ha en 7836 länk =( Vad är det för endlinks du har till den, 285?
Jag har original datejust bandstift, de är rätt så feta, men jag har testat med tunna stift med. Får ändå samma tråkiga passform.

Vill också ha en 7836 länk =( Vad är det för endlinks du har till den, 285?
Jag har original datejust bandstift, de är rätt så feta, men jag har testat med tunna stift med. Får ändå samma tråkiga passform.
Det är 358-or på den, sitter som en smäck!

Jag har inga orginal-stift till mina 558-or, känns märkligt alltså. Rob borde ju sett om bandhornen var snea...samtidigt känns det ju orimrigt att båda skulle vara det. Kanske kan testa mina i början av april:)

• Like
Reactions: Wii
Var på äldsta sonens kvalmatch till innebandyns div 1. Då passade det bra att se lite halvfarlig ut med Dweller och camonato:)
image.jpg

Hur det gick i matchen? Vinst med 14-3:) skapligt läge inför returen i Visby om 2 veckor. Måste nog flyga över och hejja!!

Frun diskar (nöff nöff, jag lagade mat), gästerna är ute och tar ett bloss, jag njuter av inköpet från förra lördagen i NY:)
usedupaz.jpg
Dags att sno ihop litet dessert...

Sitter och funderar om man skulle göra en "Toköppning" av en flaska från överst hyllan i vinkällaren..! Hmm är ju trots allt bara lördag en dag i veckan! ;)

Hej snoozarn!

Har du någon resa inbokad till Ö-vik inom en snar framtid? Vi har nämligen tänkt att dra ihop en mini-GTG på 4-5 personer och det skulle varit trevligt om även du skulle vilja närvara :)

Hallå där!
Fan va schysst, är självfallet på men skicka gärna ett PM med datum osv. så kollar jag upp om jag har möjlighet att komma :)

Okej, kanske inte dagens klocka (har min Aqua Terra), men likväl trevlig att testa! Härlig tyngd och fin flyga under radarn dinka (okej, kanske inte riktigt flyga under radarn för vanliga människor då det ändock är en Rolex, men ni fattar). På Charles du Gaulle flygplats.
image.jpg

Tillbaka
Topp