Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, dom sitter perfekt. Har inte på dom nu då jag kör 7836-länken nu. Ska kolla ifall jag kan testa imorgon.
Det är 358-or på den, sitter som en smäck!Vill också ha en 7836 länk =( Vad är det för endlinks du har till den, 285?
Jag har original datejust bandstift, de är rätt så feta, men jag har testat med tunna stift med. Får ändå samma tråkiga passform.
Förbereder lördagsmys
![]()
![]()
Packar inför Åreresa. Det viktigaste först.
Det finns ju ett bolag där uppe också. Vi behöver bara överleva söndagen; )Trevligt, men skall ni bra vara där över dagen! Hade så lite ÖL med dig![]()
Det finns ju ett bolag där uppe också. Vi behöver bara överleva söndagen; )
Äntligen framme i övik, vackert. Vankas det gtgs här? Ping Vintage92
Hej snoozarn!
Har du någon resa inbokad till Ö-vik inom en snar framtid? Vi har nämligen tänkt att dra ihop en mini-GTG på 4-5 personer och det skulle varit trevligt om även du skulle vilja närvara![]()