Vill verkligen, verkligen ha den/en sådan! Mumma!vonhall skrev:Omega po 45,5
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill verkligen, verkligen ha den/en sådan! Mumma!vonhall skrev:Omega po 45,5
![]()
Davvan skrev:Endast denna Sub och en DJ kvar i boxen...resten är på service!!!!!!
Det vankas resa till helgen......så Tudorn behöver kalibreras in.....hinner man med en fullserivice innan tors kl 17:30 månne??
![]()
![]()
theargonaut skrev:![]()
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Spencer66 skrev:Fint skall det va!
![]()
Spencer66 skrev:Finns i länken, de vintage jag har idag är: 1675 från 1966, 1680 från 1971, 1680/8 från 1978, 1655 från 1982 samt en 1803 från 1971.
Denke skrev:Jag gillar ju konceptet nattaklocka... Vem sover ni med i natt?
Jag sover med fröken Tudor, kvällens nytillskott, lite av ett fem i tre-ragg. Men ibland blir det så...![]()
![]()
Innebandy, psst.. Man ser ju att det är en gångstav! :lol:Spencer66 skrev:Inköpt på KLM efter två veckor i klockparadiset Auruba utan något inköp... Var ju tvungen att komma hem med något!
![]()