• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

PierreS skrev:
Min och sonens klocka för dagen :)

E4A32625-16C1-4CA8-A5CD-5DD6ECA7E77A-5102-0000075AF1535707.jpg

Legoklocka!? Min äldsta son älskar lego och (klockor) vad får man tag i sådana?

Tyvärr är utlottning redan avslutad. Jag ville bara kolla om vinnarnas band kommit fram. Men misströsta inte, fler tävlingar på gång.

Rossi skrev:
Vrålcoolt racingstrap. MÅSTE ha ett sådant till Autavian.:)

Gosh, ett svart racingstrap skulle sitta lika fint på din på din Autavia som ett fempunktsbälte på Björn Waldegård. :) Ska du ha ljust eller svart? Mumma med svart och röd söm....men kanske fångar det upp för mycket matcning och blir löjligt....

000.jpg

jag tycker det här är rätt snyggt,

men jag tycker också det ser rätt "preppy" ut

vilket jag tycker är rejält töntigt

ska jag skämmas då?

...wie ein hund, sagte er, wie ein hund, und es war, als sollte die Scham ihn überleben... (sista snutten i Processen där K mördas)

863BBB2C-5872-4BA4-A6E2-8B5D8A4DE458-6858-000005DECE8AA7E6.jpg

Skräpväder!

Men lika glad är jag för det, för bratten fixar 500m, sjöstadsfärjan har tak, frugans firma står för paraply (smygreklam) och jag, eller snarare Maxa har äntligen hittat en PO XL, som jag ska hem och betala för nu! Whohoo!

26F38D77-C353-4F1F-8777-EB780CB60039-3521-0000085594B5E17C.jpg

Re: Fredags/Helg - dinkan

Jag misstänkte att det där med "en dagens klocktråd" skulle gå åt h-vete första fredagen. :mrgreen:

Byte till sumon inför bioafton;
Sumolume1.jpg

Slog ihop trådarna! Vi kör en enda stor. :)

Ämne på tråden kan man ändra i tråden ovanför textrutan man skriver i :)

Tillbaka
Topp