Norman från -78
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Benägen att hålla med dig. Varför slå ihop två välfungerande trådar? Bedömdes det att KS har för mycket trådar? Om ja, finns en hel del andra åtgärder att rekommendera. Ex deleta bort trådar som innnehåller något av följande ordkombinationer:
Arvegods
Fått av en kompis
Kickstarter
Är denna värd något?
Tips på klocka under 2000kr
Stort tack, toknöjd med denSupersnygg den där..
Varför denna tvekan? Kör!Sitter för fan vet vilken gång i ordningen och funderar på om jag ska byta ut den här ...
... mot en vit sån här (bild lånad från nätet):
Hade Explorer II'an haft AR hade jag nog inte ens funderat på saken då den för övrigt är en grym klocka, men stör mig kraftigt på avsaknaden, inte minst när den ska fotas. Har även den svarta tavlan, som ger ännu knepigare reflexer. Ingy Dual-Time är en klart grym klocka också med "äkta" GMT, dvs du flyttar timvisaren och inte 24-timmarsvisaren med kronan utan att stoppa klockan. IWC kan ju dessutom det där med AR och den har en mycket smidig motsvarighet till glidelock i låset, men du behöver inte ta av dig klockan för att justera.
Svårt det här ...
Edit: Har haft den på arm ett antal gånger utan att komma till skott ...
Stilsäkert som alltid. Riktigt snygg helhet! Somrigt fräscht
...och gamla klockor!Tur för oss att det här blivit en slasktråd där man kan slänga upp gamla bilder också.
Mm, håller nog med, det är lite jobbigt med alla dessa trippel/quadrippel bilder på dels första dagens och sedan "vad gör jag nu", det blir ett jäkla bläddrande innan man hittar nästa "dagens" ibland. Eftersom "dagens" varit min huvudtråd s a s, så har trådens betydelse minskat sedan ihopslagningen, "vad gör jag nu" är rätt ointressant faktiskt.Benägen att hålla med dig. Varför slå ihop två välfungerande trådar? Bedömdes det att KS har för mycket trådar? Om ja, finns en hel del andra åtgärder att rekommendera. Ex deleta bort trådar som innnehåller något av följande ordkombinationer:
Arvegods
Fått av en kompis
Kickstarter
Är denna värd något?
Tips på klocka under 2000kr
Varför inte? Torsdagar är bra dagar för då är det snart fredag
Tackar!Grattis
Egentligen egentligen egentligen borde man ta den till en paint shop någonstans och måla siffrorna med guldfärg...En snabb snutkopp innan gymmet..!