Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brutalt bra duo, snyggt!Funderar på hur jag har tänkt här, 2 st höga 42mm klumpar på länk. Kan det vara så att jag tycker de är jäkligt snygga, ja, så kan det ju vara
Brutalt bra duo, snyggt!
Helt klart en vanesak Testade såklart även 41mm men originalet 36 hade klart bäst proportioner, och mycket bekvämare på armenEn drömklocka att sikta mot i framtiden. Bara inte 36mm kommer kännas för litet. Just nu är det 43mm som gäller. Hoppas det är en vanesak..
Visa ord från en erfaren impulsflippare.Varför denna tvekan? Kör!
Måste kännas skönt för en man som hatar nedfällda järnvägsbommar!Väntar på att återvinningscentralen ska öppna kl 10:00.
PrecisVisa ord från en erfaren impulsflippare.
Uj uj uj... Cappuccino drickes endast på morgonen!Begår stort fett italienskt helgerån... kanske inte lika allvarligt som ”äkta italiensk pasta carbonara med grädde,” men close enough!
Yes I know! Just nu är jag dock inne i en period där jag gör carbonaran utan grädde. Inte lika gott men funkar fint!Uj uj uj... Cappuccino drickes endast på morgonen!
(Det är dock rätt vanligt att italienarna har grädde i Carbonaran...)
Spännande! Vad blir det ist?Förbereder trippelbyte i morgon ...
Och jag som trodde smärta var idiotins baksmälla.
Jag och den svarta laddar för eftermiddagspasset och mediterar över uttrycket ”Smärta är svagheter som lämnar kroppen”.