Måste kännas skönt för en man som hatar nedfällda järnvägsbommar!
Hahaha...om du bara visste min vän, säger som politikerna skulle ha sagt, “ inga kommentarer “ !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste kännas skönt för en man som hatar nedfällda järnvägsbommar!
Är det favorit klockan? =)Los Tantos och jag ska till att käka lite kvällsmat!
Torsdag! Den viktigaste dagen på hela veckan. Och tagga tenta imorgon. Skål på dig
I det här fallet är det inte idiotins utan övermodets baksmälla. Men det kanske är samma sak...Och jag som trodde smärta var idiotins baksmälla.
Är det favorit klockan? =)
Bra val!Jag gillar den och många andra väldigt mycket, men favoriten i samlingen är min GMT 16750.
Inte sälja, runda av med en Omega, SMPc, eller SpeedyFortsätter med lite köp o sälj ångest. Ska man sälja nått, ska man sälja 1, ska man sälja 2, ska man inte sälja något alls, ska man bara gå och lägga sig?
Inte sälja, runda av med en Omega, SMPc, eller Speedy
Fortsätter med lite köp o sälj ångest. Ska man sälja nått, ska man sälja 1, ska man sälja 2, ska man inte sälja något alls, ska man bara gå och lägga sig?
Det beror väl på om man kan leva med polerade mittlänkar
Den är så snygg, jag skaffade en SMPc, men mest för den är mer praktiskProvade Speedy på läder i lördags så du är inte helt fel ute
Hade jag varit du hade jag bara gått och lagt mig.Fortsätter med lite köp o sälj ångest. Ska man sälja nått, ska man sälja 1, ska man sälja 2, ska man inte sälja något alls, ska man bara gå och lägga sig?
Så jäkla snyggt! Ska ta å köpa nått liknande till min 007
Testar med läder på SKX...
Den är så snygg, jag skaffade en SMPc, men mest för den är mer praktisk
Hade jag varit du hade jag bara gått och lagt mig.
Självinsikt om sitt övermod höjer nivån ett steg...I det här fallet är det inte idiotins utan övermodets baksmälla. Men det kanske är samma sak...
Underbar!Jag gillar den och många andra väldigt mycket, men favoriten i samlingen är min GMT 16750.
Gå och lägg dig innan du monterat nato på båda.Fortsätter med lite köp o sälj ångest. Ska man sälja nått, ska man sälja 1, ska man sälja 2, ska man inte sälja något alls, ska man bara gå och lägga sig?