• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

16570.

2F2DAD57-961D-4161-8014-674239B75314.jpeg

Road trip till beachen blev inställd, får hålla tillgodo med poolen.
Rangemannen håller koll på tempen i vattnet och luften = kör dubbelpipigt a la @Affe :)
15218780866528464857489359691599.jpg

15218793120126952846855895423469.jpg

Grymt Mannen, Yachtmastern är bara för trevlig, Casion är väl också helt OK, men framför allt så skulle jag vilja vara där du är! Behöver SOL, SOMMAR och massor av VÄRME, grönt GRÄS osv! Jaja...ha en trevlig helg Dude ;), själv ska jag sitta inne och sura över det tråkiga vädret :D:p:rolleyes:!!!

Grymt Mannen, Yachtmastern är bara för trevlig, Casion är väl också helt OK, men framför allt så skulle jag vilja vara där du är! Behöver SOL, SOMMAR och massor av VÄRME, grönt GRÄS osv! Jaja...ha en trevlig helg Dude ;), själv ska jag sitta inne och sura över det tråkiga vädret :D:p:rolleyes:!!!
Bug och bock on the behalf of YM för komplimangen :)
Faktum är att vädret är helt gudomligt mot vad jag sett Sverige har/haft. Men skutta till flygplats, svälj 2 GT på planet (flygresan hit kostar mindre än en std service för en Rolex) och några timmar senare hämtar jag upp dig med gästrumt ledigt och lite lokalt klockspan vid poolen! :) Livet är för kort för dåligt väder :cigar:

Tillbaka
Topp