• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bara 9 månader kvar till julafton. Håll ut ... ;)
IWC M 2018-03-24.jpg

Bug och bock on the behalf of YM för komplimangen :)
Faktum är att vädret är helt gudomligt mot vad jag sett Sverige har/haft. Men skutta till flygplats, svälj 2 GT på planet (flygresan hit kostar mindre än en std service för en Rolex) och några timmar senare hämtar jag upp dig med gästrumt ledigt och lite lokalt klockspan vid poolen! :) Livet är för kort för dåligt väder :cigar:

Haha...helt klart lockande och ta ditt erbjudande och komma en vecka, vädret här hemma är väl helt OK för årstiden. Vintern har tagit hårt på än, och jag känner att jag skulle behöva ladda batterierna, tyvärr finns inte tid just nu då! Men kommer gärna förbi framöver om du är kvar då :cool::p:cigar:!

Haha...helt klart lockande och ta ditt erbjudande och komma en vecka, vädret här hemma är väl helt OK för årstiden. Vintern har tagit hårt på än, och jag känner att jag skulle behöva ladda batterierna, tyvärr finns inte tid just nu då! Men kommer gärna förbi framöver om du är kvar då :cool::p:cigar:!
Du är välkommen när som helst! Jag är landsförvisad på obestämd tid med en enkelbiljett så erbjudandet finns kvar :)

Tillbaka
Topp