Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förenkla genom att köra "invalido" a la Sällskapsresan och smita före alla köer?Resdag.
2 barn. En febrig sambo och sjukt mycket väskor, skidor och annat bråte.
Men nu så
Bug och bock on the behalf of YM för komplimangen
Faktum är att vädret är helt gudomligt mot vad jag sett Sverige har/haft. Men skutta till flygplats, svälj 2 GT på planet (flygresan hit kostar mindre än en std service för en Rolex) och några timmar senare hämtar jag upp dig med gästrumt ledigt och lite lokalt klockspan vid poolen! Livet är för kort för dåligt väder
Satan vad snygg!Frulle...
Du är välkommen när som helst! Jag är landsförvisad på obestämd tid med en enkelbiljett så erbjudandet finns kvarHaha...helt klart lockande och ta ditt erbjudande och komma en vecka, vädret här hemma är väl helt OK för årstiden. Vintern har tagit hårt på än, och jag känner att jag skulle behöva ladda batterierna, tyvärr finns inte tid just nu då! Men kommer gärna förbi framöver om du är kvar då !
Behovet kanske uppstod efter ditt filmtittande tidigt i morse. En del biter på sina naglar när de ser på ” skräckfilm!Har precis tryckt i mig ett paket med Fuck Fingers!
Vad är det för kurs du läser? Uppställningen följer inte årsredovisningslagen!Pluggar lite.
Och precis lagom bilhandlarhäng också
Grabben visar var skåpet ska stå.