• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Åker tåg.
D6CCF9FF-820F-40A0-BF1D-2B7F4F18E976.jpeg
Att åka tåg nuförtiden, handlar inte om att komma fram i tid!
Det handlar om att komma fram! ;)

Vart har herrn köpt detta?
Knappast Starlanders, va!? :)
Nej Rolf har mest Hirsch. Beställde från urtid.se. Har dock bytt tillbaka. Av någon anledning kändes bandstiften för korta med remmen. Ganska trånga hål för de relativt feta stiften som sitter på SMPc så gissa att de fjädrar tillbaka av den anledningen. Får köpa mig ett par tunnare tids nog. Annars riktigt snyggt tycker jag.

Nej Rolf har mest Hirsch. Beställde från urtid.se. Har dock bytt tillbaka. Av någon anledning kändes bandstiften för korta med remmen. Ganska trånga hål för de relativt feta stiften som sitter på SMPc så gissa att de fjädrar tillbaka av den anledningen. Får köpa mig ett par tunnare tids nog. Annars riktigt snyggt tycker jag.
Synd med bandstiften, men det går ju iaf att ordna!
Tyckts annars att bandet passade till typ av klocka riktigt bra!
Hör av mig när jag ska uppöver, vi är ju några stycken i faggorna, kan väl kanske bli en klocklunch iaf! :)

Tillbaka
Topp