Du får lägga om till riktig tid tidigt som fan i höst!
Det är upp till dig att avgöra om du är first looser eller second best!
Ha det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får lägga om till riktig tid tidigt som fan i höst!
Det är upp till dig att avgöra om du är first looser eller second best!
Ha det!
snygga strumporJa, nån ska ju vara först med det eländet också!
Gruvar mig varje år för detta, vet att min diabetes kommer att ”go nuts” i några dygn!
Ha det fint vänner, så syns vi i morgon när eländet verkligen har börjat gälla, natti!
Gratulerar! Nu är det slut på klock köpena framöver, nu låter det såhär "det är VÅRA pengar inte dina och mina". Skämt åsido gratulerar än en gång!Då var man sambos!
Japp!snygga strumpor
Någon kommer ligga på plus hos frugan.Ska bjuda frun på frukost på sängen. Konstaterar att vädret är fantastiskt!
Sol och nollgradigt
Ser IS-kall ut!
Lunchtime där vi är nu och en kall pilsner sitter fint till maten som strax dyker upp på vårt bord!
( här ” fjollar man inte med vinter o sommartid”)
Bara positivt med andra ord.Ta bort sommartiden, solen går bara upp en timma senare och fukkar upp min morgonpigghet och tidiga promenader
Ja, det gäller att jobba på populariteten!Någon kommer ligga på plus hos frugan.
Ser inte så kallt ut, ni sitter ju i ett fordon och med yoghurt inom räckhåll!Sommartid syncar självklart med att ha frusit hela klockspelet av sig på Sveriges blåsigaste O-plats. Nåväl, inga pinnar bara timmar DJUNGELMUCK.
O-platsen var dessvärre inte i fordonet. Och den jäveln som upphandlat fett- och sockerfri kvarg för tilldelning till skyttet vintertid jobbar till 170% för fienden.Ser inte så kallt ut, ni sitter ju i ett fordon och med yoghurt inom räckhåll!
Kom du ihåg micron? Du sa igår att du alltid glömmer den.God sommartidsmorgon på er! Har ni som jag ställt om alla klockor och inte som vanligt glömt mikron och bilen ...?