• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Saknar vintern och all snö här i södra sverige... ;)
IMG_4979.JPG

Trött man blir på sig själv! Rolig start på veckan...

Tanken var att jag skulle trycka i mig rester ( tacos ) idag. Men det blev inte så då jag glömde tortillas brödet. Jaja...kör väl blodpudding då istället, hm, funkar ju inte heller då jag glömde lingonsylten.

Så det blev och käka onsdagens käk, ( fisk) då jag hade turen att det fanns hamburgerdressing i kylskåpet i alla fall!

Visst i fan, det är ju måndag idag :shifty:!

0E9C2B97-9D06-43E3-BD50-48F6DE781368.jpeg
DEA4130F-5517-4166-A57A-B4C77CD6E25B.jpeg

Senast ändrad:
Trött man blir på sig själv! Rolig start på veckan...

Tanken var att jag skulle trycka i mig rester ( tacos ) idag. Men det blev inte så då jag glömde brödet. Jaja...kör väl blodpudding då istället, hm, funkar ju inte heller då jag glömde lingonsylten.

Så det blev och käka onsdagens käk, ( fisk) då jag hade turen att det fanns hamburgerdtessing i kylskåpet i alla fall!

Visst i fan, det är ju måndag idag :shifty:!

0E9C2B97-9D06-43E3-BD50-48F6DE781368.jpeg
DEA4130F-5517-4166-A57A-B4C77CD6E25B.jpeg
”Man tager vad man haver” //Kajsa Varg kokbok

Hmm, om du frågar @Affe och mig så går det att söka vård för ”vinterkänslan”.
Även den närbesläktade diagnosen ”snösaknad” finns det bra medicinering mot! :D

Knasboll!:nailbiting: Så här nice var det igår i Göteborg:cool:
F314AACA-71E1-4809-B91F-D2CACDBDBB66.jpeg

haha fick lite show när polisen övar kravallövningar i min park utanför fönstret men jag får väl gå i terapi för jag hoppas lite att vi får en snöstorm till innan april är över ;) sen får gärna våren komma med alla vår känslor förutom alla Gyllene tider, Per Gessle eller Roxette låtar som vi i Halmstad tvingas lida av varje sommar :)

Tillbaka
Topp