Husse
Pandion
Jubilee och tuxedo, DJ gör sig väldigt bra i det!Riktigt nöjd med nyförvärvet
![]()
Grattis till ännu en jättefin klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jubilee och tuxedo, DJ gör sig väldigt bra i det!Riktigt nöjd med nyförvärvet
![]()
TackarJubilee och tuxedo, DJ gör sig väldigt bra i det!
Grattis till ännu en jättefin klocka!![]()
Finns dom som gnäller på inlägg som dessa, förstår inte varför. Inläggen här har oftast en trevlig ton och dom som inte gillar tråden kan väl i all välmening läsa andra trådar. För min del keep it up, posta bilder på mat, husdjur, soluppgångar, bilar, drycker etc bara uret också finns med.
Stort grattis!!Riktigt nöjd med nyförvärvet
![]()
Grattis! Jag skaffade min lite grann för att testa, trodde nog jag skulle vara tveksam när nyhetens behag lagt sig. Nu långt senare är jag tämligen säker på att den lätt hade varit valet om jag vore tvungen att bli OWG med en icke-vintage klocka. Den är grym.Riktigt nöjd med nyförvärvet
![]()
(Klockan rengjord nu)
Med all rätt! Riktigt trevlig tavla det där!Riktigt nöjd med nyförvärvet
![]()
(Klockan rengjord nu)
Det är ju just därför man startar en ny tråd, för att bli av med sådant här.Finns dom som gnäller på inlägg som dessa, förstår inte varför. Inläggen här har oftast en trevlig ton och dom som inte gillar tråden kan väl i all välmening läsa andra trådar. För min del keep it up, posta bilder på mat, husdjur, soluppgångar, bilar, drycker etc bara uret också finns med.
Tråden heter ju vad gör du och din klocka nu? Om du då är ute på promenad och ser en Volvo och tar en bild med uret i förgrunden är ju själva syftet med tråden. Mvh.Det är ju just därför man startar en ny tråd, för att bli av med sådant här.
Sedan om katter, 5 bilder på slask eller sallad eller vilket tv program man kollar på hör hämma här eller inte har kanske inte med saken att göra. Har iaf inte med klockor att göra, kanske posta sånt i lifestyle?
Ja, det förstår jag också. Men att fota 5 andra bilder på tvn där klockan inte ens är med har ju inte med tråden att göra. Fota 1 bild med klocka och din volvo i bakgrund är ok, men som sagt, 1 bild där klockan är med och 4 andra bilder på tvn eller sallad eller slask eller sprit ... Har inte med tråden att göra.Tråden heter ju vad gör du och din klocka nu? Om du då är ute på promenad och ser en Volvo och tar en bild med uret i förgrunden är ju själva syftet med tråden. Mvh.
Grattis, du börjar få en redig samling nu..Eller har du sålt av någonRiktigt nöjd med nyförvärvet
![]()
(Klockan rengjord nu)
Mycket bra val! Snyggaste moderna DJ:n tycker jag! Grattis!Riktigt nöjd med nyförvärvet
![]()
(Klockan rengjord nu)
Verkligen. Blir lite ombyteFinns dom som gnäller på inlägg som dessa, förstår inte varför. Inläggen här har oftast en trevlig ton och dom som inte gillar tråden kan väl i all välmening läsa andra trådar. För min del keep it up, posta bilder på mat, husdjur, soluppgångar, bilar, drycker etc bara uret också finns med.
Who took the jam out of your doughnut?Det är ju just därför man startar en ny tråd, för att bli av med sådant här.
Sedan om katter, 5 bilder på slask eller sallad eller vilket tv program man kollar på hör hämma här eller inte har kanske inte med saken att göra. Har iaf inte med klockor att göra, kanske posta sånt i lifestyle?
Jag håller helt och hållet med dig, i min mening är detta forumets trevligaste tråd!Finns dom som gnäller på inlägg som dessa, förstår inte varför. Inläggen här har oftast en trevlig ton och dom som inte gillar tråden kan väl i all välmening läsa andra trådar. För min del keep it up, posta bilder på mat, husdjur, soluppgångar, bilar, drycker etc bara uret också finns med.
Klaus G.Naszynski ( Kinski) var också en gnällspik, och se hur det gick för honom.Det är ju just därför man startar en ny tråd, för att bli av med sådant här.