• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Riktigt nöjd med nyförvärvet :)
DD93BE3E-7191-4676-945F-F299E5B1B74B.jpeg
Jubilee och tuxedo, DJ gör sig väldigt bra i det!
Grattis till ännu en jättefin klocka! :)

Finns dom som gnäller på inlägg som dessa, förstår inte varför. Inläggen här har oftast en trevlig ton och dom som inte gillar tråden kan väl i all välmening läsa andra trådar. För min del keep it up, posta bilder på mat, husdjur, soluppgångar, bilar, drycker etc bara uret också finns med.

Kunde inte ha sagt det bättre själv! En perfekt tråd för att lära känna personerna bakom klockorna lite bättre. Skål förresten ... ;)
Rolex 2018-04-02 (Whisky).jpg

Riktigt nöjd med nyförvärvet :)
DD93BE3E-7191-4676-945F-F299E5B1B74B.jpeg

(Klockan rengjord nu)
Grattis! Jag skaffade min lite grann för att testa, trodde nog jag skulle vara tveksam när nyhetens behag lagt sig. Nu långt senare är jag tämligen säker på att den lätt hade varit valet om jag vore tvungen att bli OWG med en icke-vintage klocka. Den är grym.

• Like
Reactions: Bas
Finns dom som gnäller på inlägg som dessa, förstår inte varför. Inläggen här har oftast en trevlig ton och dom som inte gillar tråden kan väl i all välmening läsa andra trådar. För min del keep it up, posta bilder på mat, husdjur, soluppgångar, bilar, drycker etc bara uret också finns med.
Det är ju just därför man startar en ny tråd, för att bli av med sådant här.
Sedan om katter, 5 bilder på slask eller sallad eller vilket tv program man kollar på hör hämma här eller inte har kanske inte med saken att göra. Har iaf inte med klockor att göra, kanske posta sånt i lifestyle?

Sedan om katter, 5 bilder på slask eller sallad eller vilket tv program man kollar på hör hämma här eller inte har kanske inte med saken att göra. Har iaf inte med klockor att göra, kanske posta sånt i lifestyle?
Tråden heter ju vad gör du och din klocka nu? Om du då är ute på promenad och ser en Volvo och tar en bild med uret i förgrunden är ju själva syftet med tråden. Mvh.

Tråden heter ju vad gör du och din klocka nu? Om du då är ute på promenad och ser en Volvo och tar en bild med uret i förgrunden är ju själva syftet med tråden. Mvh.
Ja, det förstår jag också. Men att fota 5 andra bilder på tvn där klockan inte ens är med har ju inte med tråden att göra. Fota 1 bild med klocka och din volvo i bakgrund är ok, men som sagt, 1 bild där klockan är med och 4 andra bilder på tvn eller sallad eller slask eller sprit ... Har inte med tråden att göra.

Verkligen. Blir lite ombyte

Jag håller helt och hållet med dig, i min mening är detta forumets trevligaste tråd!:)

Klaus G.Naszynski ( Kinski) var också en gnällspik, och se hur det gick för honom.
Kanske därför valde du honom som avatar ?:woot::D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp