Ahléns Ur i Örebro har en inne tror jag så vill du ha en helt ny så tror jag det går att lösa via dom.Den där är så grym! Jag bara måste ha en, tror det blir nästa köp, om jag kan hitta någon relativt "ny".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahléns Ur i Örebro har en inne tror jag så vill du ha en helt ny så tror jag det går att lösa via dom.Den där är så grym! Jag bara måste ha en, tror det blir nästa köp, om jag kan hitta någon relativt "ny".
Ah! Trevligt, tack! Ska kolla in det.Ahléns Ur i Örebro har en inne tror jag så vill du ha en helt ny så tror jag det går att lösa via dom.
Målningen flyger väl fram, eftersom du har en”TZc pilotklocka ” på dig idag
![]()
Bara jag som undrar vad en "Nobel ost" är?Ska iväg och kolla in en Nobel ost. Poormans 52 Mas på.![]()
Snyggt! Är det ett Everest gummi?Väntar på att boarda flyg till Sthlm
![]()
En ost som fanns med i menyn på senaste Nobelfesten.Bara jag som undrar vad en "Nobel ost" är?
![]()
Tack! Rubber BSnyggt! Är det ett Everest gummi?
Du vinner!Har plockat lite vårtecken.
![]()