• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nu när jag gick ut till bolen morsade jag på en tjej som brukar sjunga med Takida, vardagskul en torsdag! :)
94048E1A-095E-4766-A394-4027CF207351.jpeg

Ja Oris är min favorit! Helt sjukt att jag sålde min Panerai 372 och Rolex 16570. Vilket har varit mina drömklockor och jag saknar inte dem... kanske Panerai fast då en 44mm ;) G-shock är min beater... Guldfärgade klockan är en sommar klocka som får se om den överlever för några bad!
Allt har sin tid, klockorna kommer och går! Jag har haft 5 st 16570 och 1 216570 men den jag saknar är 216570 men det blir kanske en ny, ny sån snart? Jag vet ju att jag gillarn. Men då tar jag nog båda tavlorna från början.

Allt har sin tid, klockorna kommer och går! Jag har haft 5 st 16570 och 1 216570 men den jag saknar är 216570 men det blir kanske en ny, ny sån snart? Jag vet ju att jag gillarn. Men då tar jag nog båda tavlorna från början.

Haha ja de kommer och går hela tiden! Sen när man har klocksnack och vänner som håller på och "spär på" ens klockbegär och sjukdom så blir det inte lätt att stå emot :p

Tillbaka
Topp