• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

NEJ!!!! :arghh: skruven gick sönder när jag skulle byta till gummiremmen.... nu blir det vänta 1v på Rydbergs UR får hem 2st nya skruvar :banghead:

IMG_5011.JPG
Men du har väl två skruvar som hör till motsvarande ställe till länken som du kan använda till gummit medan du väntar?
Mvh

Får bli ett klockbyte nu istället för i morgon, då det ser ut som om jag måste upp till min gamla far i Uppsala redan idag. Anmäld men missar nog tyvärr klockvisningen på Malmbergs @Roffe ... :(
IWC I 2018-04-19 (alt).jpg
Tråkigt, men vi hoppas att det kommer nya tillfällen då du kan komma. Jag kommer att jobba lördag också så du får komma in då och prata lite klockor som kompensation! ;) Ta hand om dig och din far!

Får bli ett klockbyte nu istället för i morgon, då det ser ut som om jag måste upp till min gamla far i Uppsala redan idag. Anmäld men missar nog tyvärr klockvisningen på Malmbergs @Roffe ... :(
IWC I 2018-04-19 (alt).jpg
Testade en sån där på Kastrup igår och fick ett svårt habegär. Lyckligtvis hade de inte den vittavlade med vitmetallsindex inne.

Men kanske finns den på K&S?

Konstaterar surt att en halvljuslampa kastat in handduken.
Tur att det är på vänster, då kanske det går att göra jobbet själv!
Får ta bort batteriet först, då kommer jag nog åt, på höger sitter det så mycket i vägen att det tar 2 timmar på verkstad för lampbyte!:mad:
54D2BC74-F5EA-47F3-9601-27AC09B23D49.jpeg
E5C25E89-F130-44EB-BD17-F5441DC0299B.jpeg

Tillbaka
Topp