Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lamy är ju grymma! Arbetet kan väntaLeker lite kreativt med reservoarpennan i tron att det är bra uppvärmning inför seriöst betalt arbete.
![]()
Jag har flera varianter av Lamy och de känns bra allihop. Kvalité till rätt pris känns det som, annars stämde min teori. Jag har jobbat kanonbra idag tack vare att jag började dagen med en liten teckning. Jag kom i balans på något sätt.Lamy är ju grymma! Arbetet kan vänta
Fantastisk kombo!Dags för VVV...
![]()
Vin, Vintage och Varmkorv!![]()
Riktigt fin tavla där.Skönt med lite solljus och reflektioner.
![]()
Får bli ett klockbyte nu istället för i morgon, då det ser ut som om jag måste upp till min gamla far i Uppsala redan idag. Anmäld men missar nog tyvärr klockvisningen på Malmbergs @Roffe ...
![]()
1000 tummar!Bowlar i mörkret
![]()
Du har väl en Rolex-säng till klockan?Funderar på sängen.
![]()
Fin som snus!Ja den där hade passat perfekt i samlingen![]()
MumsfillibabbaJa den där hade passat perfekt i samlingen![]()
Ja vilket mästerverkMumsfillibabba
Lika fint som ettan lös, kanske lite finare ändåFin som snus!![]()
Clean!Ja den där hade passat perfekt i samlingen![]()
Köp! Var nästan 100 på att alla var bokade men tydligen inteJa den där hade passat perfekt i samlingen![]()
Försök sova lite, tänker på dig, har varit i din situation alltför många gånger!God natt från Uppsala och stort tack för alla snälla kommentarer angående min far. Tyvärr ser prognosen inte speciellt bra ut ...![]()
Alla tankar till er!God natt från Uppsala och stort tack för alla snälla kommentarer angående min far. Tyvärr ser prognosen inte speciellt bra ut ...![]()