• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tar en sväng på ägorna i den härliga kvällen. Noterar att det är dags att kratta och hur härligt det är att isen gått. Första våren i hus känns trots att jag vuxit upp på landet väldigt mysigt.
rps20180426_191852_308.jpg

hemma igen med krigarklockan efter att ha jobbat hårt ett par timmar på i.k.e.a.
...
-en sån här kommer du ju behöva! säger mamman till nyutflyttade artonåringen... hon jobbar för att behålla peppen... men man ser att hon ibland nås av insikten att en av hennes livs stora kärlekar håller på att lämna henne...
-en sån här kommer jag ju behöva! säger nyskilda mamman till sjuttonåringen, hon är fortfarande lite chockad av hela händelseförloppet, ovant, och hon sätter på läppstift, igen...
-en sån här kommer vi ju behöva! säger nykära 25-åringen som flyttar ihop för första gången... lite osäker på hur hårt han kan driva sin linje egentligen... håller hon med?
-nä, vi kommer f-n inte behöva nån sån där! säger jag, jag vill komma hem nu... grinigare än en treåring utan mat... :D
IMG_0862.jpg

Kul! Återkom gärna med lite tankar när du "gått in den" :)
Absolut! Kan väl redan nu säga att jag är imponerad.
För att vara en Seiko i den här prisklassen har den väldigt bra finish och länk. Domat safirglas är trevligt och bezeln är väldigt härlig.
Den är ju, om man tänker färg- och indexmässigt kanska lik min Aquaracer som jag dock gillar mer. Jag får se hur länge den stannar helt enkelt, men jag tänker testa den ett tag i alla fall!

s0mqMAc.jpg

Tillbaka
Topp