Magnus Eriksson
Basic
Tar en sväng på ägorna i den härliga kvällen. Noterar att det är dags att kratta och hur härligt det är att isen gått. Första våren i hus känns trots att jag vuxit upp på landet väldigt mysigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju najs ut, var är ni?
Går in på slutspurten av dröm semestern![]()
Precis äntligen torsdag.
MaldivernaSer ju najs ut, var är ni?
Kan se så ut men låt dig inte luras!Ser nyttigt ut!
I väntan på dansbandsfredag?Lite bubbel![]()
![]()
Gjord på kvällen när fabriken normalt är stängd.Schweiz är jag nästan helt hundra på![]()
Kinesiska Alperna...Var ligger det?![]()
Aha , trodde det var japanska SchweizKinesiska Alperna...![]()
Hur stora glas har du?Precis äntligen torsdag.får dock skipa min whiskey idag...Ska upp tidigt imorgon och köra bil. Skål på dig min vän.
Cykeltidning?
Jeflar den varianten av Navitimer ör minst sagt magisk, grattis!
Normalstora?Hur stora glas har du?![]()
Kul! Återkom gärna med lite tankar när du "gått in den"Fick precis leverans till jobbet. Tänkte att den kan vara kul att testa.
![]()
![]()
Japp!Cykeltidning?![]()
Mycket socker är det!
Absolut! Kan väl redan nu säga att jag är imponerad.Kul! Återkom gärna med lite tankar när du "gått in den"![]()