Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vilken mobil?Vi leker lite med telefonens kamera..![]()
Snyggt! Vilken mobil?
Hur bärs den storleksmässigt? Har för mig att du inte heller har gigantiska underarmar och måtten skrämmer mig lite. Ser ju ut att sitta kalas på dig!Absolut! Kan väl redan nu säga att jag är imponerad.
För att vara en Seiko i den här prisklassen har den väldigt bra finish och länk. Domat safirglas är trevligt och bezeln är väldigt härlig.
Den är ju, om man tänker färg- och indexmässigt kanska lik min Aquaracer som jag dock gillar mer. Jag får se hur länge den stannar helt enkelt, men jag tänker testa den ett tag i alla fall!
![]()
Jag har precis 16.5cm och jag var också orolig för storleken.Hur bärs den storleksmässigt? Har för mig att du inte heller har gigantiska underarmar och måtten skrämmer mig lite. Ser ju ut att sitta kalas på dig!
Ref o pris på den?Absolut! Kan väl redan nu säga att jag är imponerad.
För att vara en Seiko i den här prisklassen har den väldigt bra finish och länk. Domat safirglas är trevligt och bezeln är väldigt härlig.
Den är ju, om man tänker färg- och indexmässigt kanska lik min Aquaracer som jag dock gillar mer. Jag får se hur länge den stannar helt enkelt, men jag tänker testa den ett tag i alla fall!
![]()
SBP053 eller SBDC053 beroende på marknad. Vet inte vad som är officiella referensen för oss.Ref o pris på den?E nog snygg till sommaren!
Vad hade hon för klocka?Ser på Lyxfällan, upphör aldrig att förvånas![]()
Vi kan ta det över en lunchVar ligger det?![]()
Ja, det var ett tag senVi kan ta det över en lunch![]()
Precis den anledningen som gör att jag INTE pillar inuti klockor!Amatörens afton...urverksbyte
![]()
Några timmar senare. Man ska inte hålla på med sånt här när man är närsynt och darrhänt.
![]()