• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Äntligen kört färdigt för idag...

WP_20180428_22_13_09_Pro (2).jpg

skål @Chuck och alla andra! :)

Reflekterar! Har ju tidigare varit extremt sugen på en AP roo, till och med varit en millimeter från att köpa en flera gånger! MEN jag har ju denna klockan! Som jag tycker väldigt mycket om, som jag egentligen tycker är bättre än ROO (förlåt om jag trampar någon på tårna) på alla sätt! Tankarna har gått fram och tillbaka, vill jag verkligen ha en roo, tycker jag verkligen att den är bättre än ingyn eller faller jag för hypen??
Jag har ransakat mig själv! Och AP ska inte köpas bara för att hypen e stor och för att andra tycker om den utan för att man älskar den och det gör jag fortfarande förstå mig rätt! Men denna ingyn fyller mer än väl det behovet i samlingen så för att vara sann mot sig själv så blir denna juvel både kvar i samlingen och slipper tampas med en ROO om min uppmärksamhet!
Trevlig kväll kamrater!
image.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp