• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_0026.JPG
Vår UTC vovve Juli säger hej! :)

Klockguden har lagt en förbannelse över oss :bookworm: Aldrig nöjd, ständigt hungrig och köpkåt....

Har du varit på Nymans på senaste ;)?
Nej, inte sen AP GTG, men ska in i helgen. Dom har polaris automatic hemma nu!!
Men varit på Kongo sedan i onsdagskväll och drar till @Stroboman s land i morgon och är där till fredag

@Stroboman panerai på armen just nu, har du några önskemål?

Nej, inte sen AP GTG, men ska in i helgen. Dom har polaris automatic hemma nu!!
Men varit på Kongo sedan i onsdagskväll och drar till @Stroboman s land i morgon och är där till fredag

@Stroboman panerai på armen just nu, har du några önskemål?
Vilka tider gäller för dig i morgon @Margarinkungen?
Panna var ett tag sedan jag hade på armen!
Har faktiskt aldrig provat S&S förut!
Drar tidigt i morgon, är en bit dit!
Tar med lite blandat jag också! :)
Ses utanför Kramfors då!

Bästa herr Bas (omega)
Fråga; känner du dig klar nu? Eller kommer du fortsätta jaga nästa klocka? Vad blir det då? Är ju i princip omöjligt att överträffa den där?
(I all välmening och lite avundsjuk!)

Klar blir man nog aldrig :)
Jakten fortsätter och är en stor del i det hela för mig! Jagade ifatt en hulk idag som jag saknat sedan jag sålde min förra.
Bästa divern för mig! Tills det är dags för en blå!
APn är en helt otrolig klocka, på alla sätt och vis, den bästa hittils i sin kategori (kronograf)
Kan bli väldigt svårt att överträffa den nu när jag planerar lite annat utanför klockorna ;)

Klar blir man nog aldrig :)
Jakten fortsätter och är en stor del i det hela för mig! Jagade ifatt en hulk idag som jag saknat sedan jag sålde min förra.
Bästa divern för mig! Tills det är dags för en blå!
APn är en helt otrolig klocka, på alla sätt och vis, den bästa hittils i sin kategori (kronograf)
Kan bli väldigt svårt att överträffa den nu när jag planerar lite annat utanför klockorna ;)
❤️

• Like
Reactions: Bas
Vilka tider gäller för dig i morgon @Margarinkungen?
Panna var ett tag sedan jag hade på armen!
Har faktiskt aldrig provat S&S förut!
Drar tidigt i morgon, är en bit dit!
Tar med lite blandat jag också! :)
Ses utanför Kramfors då!
Tjena,
Kommer att vara uppe vid 11 men jobbar bara till 17 typ så gärna efter det om det går bra för dig? Åker ner till Fjollträsk på fredag igen, så vi har tid!
Jag packar ned Stockholm och Musse så har jag tre med mig.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp