Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg klocka (har gillat orange sedan barnsben!)Dags att natta dykaren...
![]()
han vill helst ha heliumventilen över vattenytan under natten.![]()
Omegas trevligaste moderna dykare är enligt mig PO första generationen utan glasbaksida, mycket klocka för pengarna.Snygg klocka (har gillat orange sedan barnsben!)
Vettigt pris, antar att kvaliteten är hög.
Jaha, då har jag sålt på mig en Omega också!
Måste börja sälja lite gamla prylar!
Käns onekligen som att du har rätt!Omegas trevligaste moderna dykare är enligt mig PO första generationen utan glasbaksida, mycket klocka för pengarna.
Dessutom blir den markant tjockare.Käns onekligen som att du har rätt!
För övrigt tycker jag att glasbaksida är överreklamerat, snyggt, men klockan fastnar mot huden, och en ostädad sådan är ju snudd på äcklig!
Vilken frän!![]()
Godmorgon! Blått kommer att vara denna veckas tema![]()
Gapa inte för stort!Vi laddar inför ett besök hos tandhygienisten![]()
![]()
De får bända upp käken, möjligtvis locka med en klubbaGapa inte för stort!
Det får jag alltid höra!![]()
Ni njuter fortfarande av varandras sällskap! True loveLever farligt med kaffekoppen
![]()
![]()
Ooooh ja! Om vi gör!!Ni njuter fortfarande av varandras sällskap! True love![]()