• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Min Batman får väldigt mycket handledstid numera, kanske ska satsa på att bli OWG.

Mot Akademiska!
27A9AFF6-19F1-4823-BF05-8C1380A1BE32.jpeg
Jomenvisst!
och sluta med dansbandsfredag låter lika trovärdigt. :D

Rolex DJ 2, IWC portuguese 7 dagar och Speedmastern ligger jäkligt långt upp på listan.

Påbörjat sökandet efter nått mer ”dressat” än min PO och tycker DJn eller IWC skulle passa superfint men är jäkligt svag för Speedmasters...

DJn är mest vad jag letar efter.
IWCn är en av de första klockorna jag blev kär i och sa ”en sån ska jag ha nån dag”.
Speedyn, bara kolla på den!!!

Rolex DJ 2, IWC portuguese 7 dagar och Speedmastern ligger jäkligt långt upp på listan.

Påbörjat sökandet efter nått mer ”dressat” än min PO och tycker DJn eller IWC skulle passa superfint men är jäkligt svag för Speedmasters...

DJn är mest vad jag letar efter.
IWCn är en av de första klockorna jag blev kär i och sa ”en sån ska jag ha nån dag”.
Speedyn, bara kolla på den!!!
Ja, det finns mycket trevligt där ute :) Jag bryr mig inte om vad som anses tillräckligt "dressat" utan går helt på vad jag gillar att ha. Fast om jag enbart hade haft en blå PO och skulle bära smoking så hade jag nog känt att man kanske borde ha något annat. IWC Portuguese är väldigt fin men är nog inte riktigt jag, lockas också mer av en Speedy med 9900 men tycker den vanliga Pro är så sweetspot i storlek att jag tvekar om jag vill ha något biffigare.

Tillbaka
Topp