Skicka pmMan får vad man betalar för, 5 EUR på loppis och 500:- hos uris![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skicka pmMan får vad man betalar för, 5 EUR på loppis och 500:- hos uris![]()
Svårare är milt utryck, OMÖJLIGT stämmer mer överensEfter att ha kollat igenom bilderna inser jag att avsaknaden av AR på Rolex är uruselt, svårare att ta spontana på-språng-bilder.![]()
Vissa saker är lätta att gilla, pannan tillhör definitivt det som är lätt att gilla!Morsning
![]()
Haha bra att du tog det på engelska! Ett ord jag verkligen avskyr är "finskor", gör mig nästan upprördA fine pair of shoes, good cup of coffee and a fine timepiece. Life is good.
(Det låter så mycket bättre på engelska, eller vad säger man på svenska, finskor?..)
![]()
En DJ kanske, som komplement?Typ OWG med denna, behöver något stiligt att komplettera den med. Synd att Euro’n/kronan inte kan samarbeta bättre
![]()