• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vill tacka Stockholms gänget för ett mycket trevligt GTG :) nu dra jag och Pelicase till hotellet igen.
C1B49DD8-E5E2-4C3B-878C-1103AA8023D1.jpeg
Får jag fråga, är man inte lite nojig att nån ska rycka en sån där väska? Eller känner du dig helt "cool" med de Tissot och Certina du kan tänkas släpa runt på där?
En sak att ha en dinka på armen, men 5, 10 st i en väska med priser från hundringen och upp.
En klapp på kinden i ett ouppmärksam ögonblick så kan den va ryckt sedan. :(:nailbiting:
Jag vet att jag är lite Paranoid.
Menn bara för att jag är paranoid så betyder det inte att de inte är ute efter mig..
Mvh roffe

A fine pair of shoes, good cup of coffee and a fine timepiece. Life is good.
(Det låter så mycket bättre på engelska, eller vad säger man på svenska, finskor?..)
D7630D46-1FBF-4B2A-8FDB-6DA370149AD9.jpeg
Herrskor? Sen kan man väl tillägga "italienska", "randsydda", "kvalitets" etc, om man vill vara mer specifik. Har du ett par Ecco, så kanske det kan låta bli att nämnas. Har du någon form av tennisskor, trainers, sneakers etc eller nån casual ökenkänga eller ett par wallabees från Clark's så behövs det nog inte nämna då alla män mest troligt har ett par Clark's, Sebago, någon form av (billigare) sneakers,typ ett par Stan Smith eller Gazelle och har en pappa/svärfar/morfar (Eller kanske tom ett par egna) som har ett par Ecco. Så dessa skor behöver ytterst sällan någon förklaring.
Det jag ser på bilden är helt enkelt ett par för säsongen passande "Herrskor". Iom att alla riktiga kvalitetsskor för män, ser mer el mindre precis lika ut och har gjort det ett tag, Så Får du nog nämna namnet på tillverkare och modell. Om du vill att folk ska veta exakt vad det är för typ av sko, så de kan googla :)
Jag gillar skor själv, skor, och jackor. Men jag klär mig rätt casual, både som i "Stone Island casual" och "ledigt casual" och det är tur, iom att jag inte behöver några dyrare skor :D:p

Skor och klocka, är väldigt viktiga hos en man. :)

Tillbaka
Topp