Har en från sent 80-tal i stugan och den bara fungerar.Fick låna svärföräldrarnas då jag lämnade in våran på service. Men kom på att jag inte hämtat den.
Imponerande bra denna klippo!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en från sent 80-tal i stugan och den bara fungerar.Fick låna svärföräldrarnas då jag lämnade in våran på service. Men kom på att jag inte hämtat den.
Imponerande bra denna klippo!!
Inte utan att man vill se en helbild på det.Ligger på taket och dricker ett glas rött iförd tvättbjörnsdräkt.
Tittar även på rosa moln och lyssnar på fågelsång.
Vi kan ta en maskerad-gtg på vårt tak vid tillfälle.Inte utan att man vill se en helbild på det.![]()
Tvättar en björn INOX då?Vi kan ta en maskerad-gtg på vårt tak vid tillfälle.
Eller också kommer jag till vår nästa INOX-gtg som tvättbjörn.
Din inox hade jag kunnat tänka mig att tvätta både som tvättbjörn och som människa.Tvättar en björn INOX då?
Låter vågat.
![]()
Badtunna med INOX-trikoloren.Din inox hade jag kunnat tänka mig att tvätta både som tvättbjörn och som människa.
Din inox ska bada i klorin först.Badtunna med INOX-trikoloren.![]()
Grym är den!Asså.. jag e så jäkla kär i den här klockan!
1 år på armen och jag blir fortfarande glad varje gång jag ser den. # OWG
![]()
Förstår dig, PO är en av Omegas mest lyckade modeller på senare tid.Asså.. jag e så jäkla kär i den här klockan!
![]()
DNA-berikad öl = mumma!Tar en riktig sommarbild...
![]()
jag vet ju att ni vill men inte vågar.
#täthetsprovad
#sommarklocka2018
... heheAsså.. jag e så jäkla kär i den här klockan!
![]()