Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men slappna avVarför blandar du in mig i det här? Maken till barnsligt beteende får man leta länge efter. Jag har sagt vad jag tycker, majoriteten/admin tycker annorlunda så jag rättar mig efter det. Det var ungefär en evighet sedan i internet-tid, men du verkar ha svårt att släppa saker.
Trist beteende, men jag gissar att så länge man får några höhö och lite likes så är allt bra. Trevlig helg.
Haha de mycke nu!Då @Alf , @Clark Kent mfl, verkar må så dåligt då man lägger/postar bilder på följande, så ska jag bjuda på lite extra salt i såren...
Fixat till en sallad!
![]()
![]()
Tittar på TV!
![]()
![]()
Klappar en katt!
![]()
![]()
Edit: klappar t.o.m på båda katterna!
![]()
![]()
Helt rätt @Affe!Då @Alf , @Clark Kent mfl, verkar må så dåligt då man lägger/postar bilder på följande, så ska jag bjuda på lite extra salt i såren...
Fixat till en sallad!
![]()
![]()
Tittar på TV!
![]()
![]()
Klappar en katt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Låt dem inte stoppa dig! Vi är många som älskar dig @AffeDå @Alf , @Clark Kent mfl, verkar må så dåligt då man lägger/postar bilder på följande, så ska jag bjuda på lite extra salt i såren...
Fixat till en sallad!
![]()
![]()
Tittar på TV!
![]()
![]()
Klappar en katt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Här ocksåÄter på altan på Kongo. Grillen fick möta den årliga högtryckstvätten.
![]()
![]()
Svårt att göra det själv?Dags att byta till jubilee...
![]()
och ett lite blekare pepsi!
![]()
Tog ju inte många minuter.![]()
Boom!!Inväntar gumman..
![]()