• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Har det inte kommit till din insikt att folk är minst lika trötta på dina inlägg av den här sortens volang som Affes ständigt postande av bilder?

Affe tar det med en klackspark(han har trappat ned lite med bilderna har jag märkt) medan du går direkt på defensiven och skriver en halv uppsats varje gång. Mitt tips, coola ned lite.

Jag tycker att det är rimligt att bevara ett påstående att jag postar 70% OT. Sen så är det väl bara att scrolla förbi mina uppsatser om de irriterar.

Bra jobbat! GRATTIS till klockan, och är det så att då tröttnar så är det lättsålt om du vill lägga pengarna på en femsiffrig!
Tack Affe!!
Tack för din input :)
Men får lov att säga att den sitter väldigt skönt!
Jag kommer lägga ut en annan klocka innan denna :) trodde inte den skulle sitta så skönt.

Promenad med utsikt.
IMG_20180511_190124.jpg
Södern"s höjder !

@Alf @Clark Kent ni vet väl om att det finns en ypperlig ignorera knapp här på forumet. Om ni nu stör er på någon person och deras inlägg kan man bara ignorera dem. Då slipper ni deras inlägg.

@Affe min vän du gör inget fel. Fortsätt med dina inlägg. Vet att jag och många uppskattar vad du tillför här på forumet. Både med din humoristiska klang i många av dina inlägg och dina fina klockor.

Sen pluggar jag och klockan
12531F25-CE76-4E6D-8F47-59402BBF97E4.jpeg

Nu ska jag vara seriös för en gångs skull. Det händer inte ofta kan jag säga. Frågan är följande. Kan man se min position utifrån var bilden är tagen? @leben @hook

Vill minnas att Daviden sagt att den funktionen inte är aktiverad eller vad man nu säger. Men är det fortfarande så?

Nu ska jag vara seriös för en gångs skull. Det händer inte ofta kan jag säga. Frågan är följande. Kan man se min position utifrån var bilden är tagen? @leben @hook

Vill minnas att Daviden sagt att den funktionen inte är aktiverad eller vad man nu säger. Men är det fortfarande så?

Det kan man inte göra, när bilden laddas upp till klocksnacks server stripas den på alla exif data / metadata.

Varför drar du in mig i din skit? Jag bryr mig inte för 5 öre om din sallad, din tv, din katt osv... kommenterade tidigare i tråden "klocksnack 2.0" att sådana inlägg sänker kvalitén och bör rättas till. Speciellt då det redan finns livsstils trådar med klockor, mat och tv. Du bör därför följa reglerna såsom alla andra. Att du är en "rolig" filur och folk tycker att du bistår med en varm och "mysig" atmosfär är väl bara bra. Men det har inte med saken att göra. Du kan ju börja jämföra din inlägg med andras, dom flesta (>90%) postar 1 bild med en klocka relaterat till vad som görs i bakgrunden, dvs "vad gör du och din klocka just nu". Medans du, postar bild på dina fönster varje dag, mjölkpaket, bild på burkar, bild på frukt, många bilder på tvn bla bla bla bla.. har varken tid eller lust för detta, med andra ord bryr mig inte. Så sluta tagga mig i dina skitinlägg.
Du är lika otrevlig som din avatar :wtf:.
Och vad bidrar du med?

Tillbaka
Topp