• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

ECCB39F7-2D5F-4753-8D66-FDFCA0697301.jpeg
Balkonghäng med denna, behövs inge mer. Och ja benen är lika vita som dom ser ut

C35F4C59-08BA-4152-8E74-93020AC78BB3.jpeg

Godmorgon KS! Hade en trevlig dröm i natt som behövde dubbelkollas när jag vaknade... drömde att jag hade en splitt ny Speedmaster i samlingen, men det låg ingen där imorse :(
Får köra denna chronograph en liten tid under dagen iaf... :D

Sitter och sippar på en kaffe. Första stunden man har att reflektera över klockan. Gårdagen va ett enda rus av nöjdhet. Fantastiskt, men känner ändå att det är något sjukt över att lilla jag sitter med en sådan dyr pjäs på armen. En simpel knegargrabb från ett brukssamhälle.(Är nog inte ensam) Då slår det mig, fan va bra gjort av mig som jobbat hårt för att köpa den. Inte för inte man slår sig lite för bröstet och klappar sig på axeln. Alla Ks:are är en del av detta nöje och ibland fördärv som är klockor.
image.jpg

Sitter och sippar på en kaffe. Första stunden man har att reflektera över klockan. Gårdagen va ett enda rus av nöjdhet. Fantastiskt, men känner ändå att det är något sjukt över att lilla jag sitter med en sådan dyr pjäs på armen. En simpel knegargrabb från ett brukssamhälle.(Är nog inte ensam) Då slår det mig, fan va bra gjort av mig som jobbat hårt för att köpa den. Inte för inte man slår sig lite för bröstet och klappar sig på axeln. Alla Ks:are är en del av detta nöje och ibland fördärv som är klockor.
image.jpg
Den är du värd. ✊

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp