Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, man vet aldrig vad som ” flyger in i klocklådorna”Hähä...bara glad att vara till hjälp mannen, klart du ska införskaffa dig en Breitling! Och gärna en 90-talare då!
Med vinet kommer insikten...Missat fredagstråden för första gången och känner att det är för sent för att bry sig så här får ni en bild från när jag upptäckte det...
![]()
livet är dystrare utan fredagstråd.![]()
Tack så mycket! För mig är det en klocka som bara växer med tiden. En fin lördag till dig medGrym! Ska prova den där 39’an. Ha en skön lördag!
Ett rent nöje?Köper tvättmaskin
![]()
Klockren, har en likadan keps jag köpte i Washington samma dag Trump svor presidenteden av en slumpBlev ingen Time Attack på Knutstorp utan lite shopping med min barndomsvän som jag känt i 40 år och hans dotter....
![]()
Funderade på köpa denna kepsen till stranden nu i sommar
![]()
Rena vuxenpoäng!Ett rent nöje?![]()
Förstår dig fullt ut!Sitter och sippar på en kaffe. Första stunden man har att reflektera över klockan. Gårdagen va ett enda rus av nöjdhet. Fantastiskt, men känner ändå att det är något sjukt över att lilla jag sitter med en sådan dyr pjäs på armen. En simpel knegargrabb från ett brukssamhälle.(Är nog inte ensam) Då slår det mig, fan va bra gjort av mig som jobbat hårt för att köpa den. Inte för inte man slår sig lite för bröstet och klappar sig på axeln. Alla Ks:are är en del av detta nöje och ibland fördärv som är klockor.![]()
Riktig pilsnerDansk öl och färja!!
![]()
![]()