• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Köper tvättmaskin

IMG_9606.JPG

Sitter och sippar på en kaffe. Första stunden man har att reflektera över klockan. Gårdagen va ett enda rus av nöjdhet. Fantastiskt, men känner ändå att det är något sjukt över att lilla jag sitter med en sådan dyr pjäs på armen. En simpel knegargrabb från ett brukssamhälle.(Är nog inte ensam) Då slår det mig, fan va bra gjort av mig som jobbat hårt för att köpa den. Inte för inte man slår sig lite för bröstet och klappar sig på axeln. Alla Ks:are är en del av detta nöje och ibland fördärv som är klockor.
image.jpg
Förstår dig fullt ut!
Som långtidsarbetslös, tror många att det är fake jag bär på armen...
För att få njuta av våra fina och ibland dyra klockor måste vi göra en del val i livet!
Förståelse för dessa val finns här på KS, det är ju fantastiskt!

Vattnar blommorna!

Los Tantos ringde alldeles nyss och undrade om jag kommit ihåg och vattnat medans hon var borta på semester!

Självklart svarade jag va tror du om mig darlingen svarade jag :rolleyes:!

Hehe...sanningen är att det blir första gången dom får vatten på 1.5 vecka :D!

9A94EE7F-64F3-4B7C-B094-6FAA165758DA.jpeg

D946891A-0FF0-4A21-A229-66B8455EAD51.jpeg

Edit: Gäller även blomj... inne i huset också, tur att man har sennesvaro att ta till en liten vit lögn när det behövs för att rädda skinnet sitt :p!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp