Törstig blev man![]()
Ja det va riktigt smaskigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Törstig blev man![]()
Det var generöst!Ja det va riktigt smaskigt.Som du kanske ser fick jag lånat en jordgubbe från @Affe ’s fruktsallad till min GT.
![]()
Men hallå? Var är det röda bandet??Hälsundersökning![]()
Jisses!Provar min statliga lycka.
![]()
Hmm... undrar om det finns nato av reflexväst?Övermatchar inför nattpasset.![]()
Huvva, får nästan kväljningar. Nästan så man lär testa detDet var generöst!
Prova Affes tonfisk i GTn nästa gång![]()
Helt värdelöstHämtar posten, samma trista Explorer som alltid.Suddig dessutom.
![]()
Ja det va riktigt smaskigt.Som du kanske ser fick jag lånat en jordgubbe från @Affe ’s fruktsallad till min GT.
![]()
NAjs.. Och alltid kul när kameramannen även kommer med i bildNjuter av solen med @Emilbacklund![]()
Nice, kollar in storebror på bilden!![]()
En 6542 skulle man allt haft..
Edit: Ojsan, den hade visst legat still för länge... timmen är lite fel haha
![]()
![]()
![]()
Kollar på televisor.![]()
Då får jag inte vara med, har ingen bajskudde ju!Vi kanske borde starta en ny tråd ”Vad gör du och din ”Bajskudde” just nu.
![]()
Vi kanske borde starta en ny tråd ”Vad gör du och din ”Bajskudde” just nu.
![]()
Haha, WTFProvar min statliga lycka.
![]()
Haha! Är du min tvillingbror? Så jävla kul kudde. Vann den i ett julklappsspel. Det var jag själv som köpt den dessutom.![]()