• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Husse

Patek
Sitter i nytvättad bil lyssnar på en mix av George Fitzgerald. Solen skiner och Ray Ban hänger på näsan :)
Fan va gött!
0FA4560C-2104-4401-94E1-21D9C7457693.jpeg
0F725EFE-A938-40E5-B2BD-BC7A32CB882C.jpeg
8B9A77A8-6D84-4E0B-8A68-1DD4BCDE49C4.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Herrejösses vad fint!
Min uris håller också till i en äldre lokal, men det här är fantastiskt!
Tack för att vi fick se detta! :)

Om man bor i närheten av Uppsala och är intresserad av fina äldre bilar, så är det motorträff där varje tisdag under hela sommaren. Det började fyllas på ordentligt med fantastiska veteranbilar när jag skulle åka. Plus att de har fik och utomhusgrill om man är hungrig. Så...nu har jag gjort tillräckligt med reklam för Ulva Kvarn :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag måste ha missat något resultat, för var det inte så igår att förutsättningarna var tvärtom? Att om vi vann mot Ryssarna skulle vi få Finland men om vi förlorade skulle vi få Danmark?

Nja...du är inte helt fel ute, det var nog så att om Finland hade förlorat mot USA i dagens match dock vinst med ( 6-2 ) samtidigt som Danmark slog Lettland så hade det nog blivit som du skrev!

Edit: förutsatt att Kanada skulle slå Tyskland som dom gjorde nu, vinst med 3-0. Hade Kanada förlorat mot Tyskarna så hade Sverige fått Kanada i kvarten!
 
Senast ändrad:

Husse

Patek
Om man bor i närheten av Uppsala och är intresserad av fina äldre bilar, så är det motorträff där varje tisdag under hela sommaren. Det började fyllas på ordentligt med fantastiska veteranbilar när jag skulle åka. Plus att de har fik och utomhusgrill om man är hungrig. Så...nu har jag gjort tillräckligt med reklam för Ulva Kvarn :)
Härligt!
Gamla bilar ingår också i mitt nördande!
Min svåger bor centralt i Uppsala, vi lär väl titta förbi , på väg till Örebro i sommar!
Då får vi köra ett mini GTG!
 
Topp