• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi åker tunnelbana i hettan
87CE8E66-7A11-492F-8BE2-0D7834A9B1BD.jpeg
 
Men hallå? Var är det röda bandet??

Jisses! :eek:


Hmm... undrar om det finns nato av reflexväst? :D

Huvva, får nästan kväljningar. Nästan så man lär testa det :D

Själv så njuter jag av kaffe och Magrette :)

2009E67E-9738-41E6-B452-C6E7DCD55E9D.jpeg

Snygg Magrette, ägt modellen innan din men gav den till lillebrorsan. Säg till om du tröttnar på din ;)
Njuter av denna så länge :)

Ha en trevlig sommar!
Benjamin Yemane
 
Men hallå? Var är det röda bandet??

Jisses! :eek:


Hmm... undrar om det finns nato av reflexväst? :D

Huvva, får nästan kväljningar. Nästan så man lär testa det :D

Själv så njuter jag av kaffe och Magrette :)

2009E67E-9738-41E6-B452-C6E7DCD55E9D.jpeg

Tjena!
Älskar din Magrette, säg till om du tröttnar på den ;) en fantastisk klocka, ägt modellen innan men gav den till lillbrorsan :):)

Ha en skön sommar
Benjamin Yemane

upload_2018-5-16_15-12-1.jpeg
 
Tjena!
Älskar din Magrette, säg till om du tröttnar på den ;) en fantastisk klocka, ägt modellen innan men gav den till lillbrorsan :):)

Ha en skön sommar
Benjamin Yemane

upload_2018-5-16_15-12-1.jpeg
Tack snälla!
Jag ägde ju den berömda passaroundklockan av samma modell för några år sedan.
Sålde denna för att köpa en Ranger om jag inte missminner mig. (man kan ju inte ha två klockor liksom ;))
Ångrade detta bittert och när jag väl fick tag på den igen så ville dåvarande ägaren inte släppa den så billigt som jag ville ha den.
En natt hade jag sovit dåligt och låg och slösurfade på KS. När jag ser namnet Magrette högst upp på listan blev jag klarvaken och högg som en kobra.
Den där ska jag bara ha!
Många hade huggit men jag var först! :)
Jag tror faktiskt inte att denna kommer att säljas vidare. Det är ganska lite pengar i den och skulle jag lägga ut den för vad den är värd så blir jag halshuggen av hela KS-eliten.
Nä den får nog stanna, vilket jag är helt tillfreds med!

IMG_8075.JPG
 
Tack snälla!
Jag ägde ju den berömda passaroundklockan av samma modell för några år sedan.
Sålde denna för att köpa en Ranger om jag inte missminner mig. (man kan ju inte ha två klockor liksom ;))
Ångrade detta bittert och när jag väl fick tag på den igen så ville dåvarande ägaren inte släppa den så billigt som jag ville ha den.
En natt hade jag sovit dåligt och låg och slösurfade på KS. När jag ser namnet Magrette högst upp på listan blev jag klarvaken och högg som en kobra.
Den där ska jag bara ha!
Många hade huggit men jag var först! :)
Jag tror faktiskt inte att denna kommer att säljas vidare. Det är ganska lite pengar i den och skulle jag lägga ut den för vad den är värd så blir jag halshuggen av hela KS-eliten.
Nä den får nog stanna, vilket jag är helt tillfreds med!

IMG_8075.JPG

Njut och slit den med hälsan:) får väl låna min gamla Magrette från brosan (som jag dessutom uppgraderade med orginal länk från Dion/Magrette med lysande resultat) får deala med Brosan och hålla ögonen öppna som en nattigla så kanske jag har tur med ;)

upload_2018-5-16_16-48-32.jpeg


Med vänlig hälsning,
Benjamin
 
Tillbaka
Topp