Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trondheim är största staden i norra norden och Jämtland är närmsta republikenSjälland är den största ön i Helsingborgs skärgård.![]()
Vagabond
![]()
Förlorar för att du inte begripit reglerna naturligtvis.Spelar fotbollskortsmatch med en 6-åring. Reglerna känns lite märkliga, jag förlorar hur som helst varje gång.
![]()
Ja du kan ju inte ligga och dra dig på nätterna begriper du väl?!Njut och slit den med hälsanfår väl låna min gamla Magrette från brosan (som jag dessutom uppgraderade med orginal länk från Dion/Magrette med lysande resultat) får deala med Brosan och hålla ögonen öppna som en nattigla så kanske jag har tur med
![]()
Med vänlig hälsning,
Benjamin
Snygg bild!Äntligen på väg hem![]()
![]()
Förlorar för att du inte begripit reglerna naturligtvis.![]()
en pool I den storleken skulle inte sitta helt felHmm, trodde det var @laketwig s granne som fått klart poolen!![]()
Folkpool Grandeen pool I den storleken skulle inte sitta helt fel![]()
Härligt!Trevlig promenad![]()
![]()
![]()