• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

För mycket tv gör en dum. Slår över till Youtube på mobilen. Tyvärr kan jag inte ta ett kort med mobilen på mobilen och då får det bli en länk istället.


42080777-AD87-4F19-81CF-1E8AA11420F7.jpeg
 
Orten är i trygga händer ikväll, önskar att vi hade de resurserna på mitt postnummer på kvällstid :wtf:
Här har vi polis på måndagar, torsdagar och vissa lönehelger...
Kommunen är 3.300 kvadratkilometer.
Vi hade besök från Stockholm i helgen, på söndag fm såg en i sällskapet att förardörren inte var stängd, hon rusade ut för att inse att inget var rört! :)
Chokad sa hon: förstår inte att ingen har tagit nåt...
 
Funderar på att vädra med buren öppen, sämsta beslutet någonsin att låta sonen köpa två dvärgpapegojor :banghead::banghead:
1F5FCF69-73E7-498C-8696-7522AB748A1E.jpeg

EEB1454E-7D1E-4781-9235-30FE95003F41.jpeg

Plötsligt bara händer det...
Tyvär skämtar jag inte när jag säger detta!
Har aldrig någonsin träffat en burfågel som varit trevlig.
Varenda en har ansträngt sig maximalt för att tillföra mig skada!
Värst var frugans kollegas engelska undulat, en pytteliten fjäderboll fylld med adrenalin!
Hade en sambo för en massa år sedan, hon fick för dig att skaffa en nymfparakit, också en dvärgpapegoja (jävel) den HATADE mig!
En kompis i Huddik skaffade en grå Jako, den kunde visst prata, det var orsaken till köpet!
Han köpte ett monster, prata, visst. Ett ord, hora :mad: Hälsades alla med!
Kom det in en tjej, frågade fågeln omedelbart: Ska vi k_ _ _ _a?
Den bröt sig ut ur buren otaliga gånger, när dörren var omöjlig att använda, bet den först upp ett hål i buren flög ut, satte sig på kompisens arm och tog en rejäl tugga av hans tummuskel!
Det är sommar, låt dem flyga!
Alibibild:
image.jpg
Fixar tvätt!
 
Trevlig läsning:)
Håller med dig till stor del. Under unga år hade min tränare en sån där nymfparakit som sa ett par fula ord, gillade att dansa till 90-tals pop (Snap: i got the power var favoriten) bet många i örat. Elak fågel ;)
 
Trevlig läsning:)
Håller med dig till stor del. Under unga år hade min tränare en sån där nymfparakit som sa ett par fula ord, gillade att dansa till 90-tals pop (Snap: i got the power var favoriten) bet många i örat. Elak fågel ;)
Måste sett kul ut när den dansade!
Måste tillägga att fåglar i skogen är fantastiskt!
 
Tillbaka
Topp