För mycket tv gör en dum. Slår över till Youtube på mobilen. Tyvärr kan jag inte ta ett kort med mobilen på mobilen och då får det bli en länk istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart i Göteborg igen
Vindrutan tvättades/skrubbades i Helsingborg
![]()
![]()
Med den näven så vågar ingen sig in i ortenUte och vaktar orten.
![]()
Det vet du broshanMed den näven så vågar ingen sig in i orten
Härligt!
Vad det ska dofta härligt!
Om man inte är allergisk...
Grymt avis på utsikt och doft! ( klockan med)![]()
Orten är i trygga händer ikväll, önskar att vi hade de resurserna på mitt postnummer på kvällstidUte och vaktar orten.
![]()
1000kr/h och jag fixar trygghetOrten är i trygga händer ikväll, önskar att vi hade de resurserna på mitt postnummer på kvällstid![]()
Finjävla pitschtanSenkaffe med klockan
![]()
![]()
Här har vi polis på måndagar, torsdagar och vissa lönehelger...Orten är i trygga händer ikväll, önskar att vi hade de resurserna på mitt postnummer på kvällstid![]()
Plötsligt bara händer det...Funderar på att vädra med buren öppen, sämsta beslutet någonsin att låta sonen köpa två dvärgpapegojor
![]()
![]()
Vänta bara tills dom känner sig hemmaFunderar på att vädra med buren öppen, sämsta beslutet någonsin att låta sonen köpa två dvärgpapegojor
![]()
![]()
Funderar på att vädra med buren öppen, sämsta beslutet någonsin att låta sonen köpa två dvärgpapegojor
![]()
![]()
Tyvär skämtar jag inte när jag säger detta!Plötsligt bara händer det...
Måste sett kul ut när den dansade!Trevlig läsning
Håller med dig till stor del. Under unga år hade min tränare en sån där nymfparakit som sa ett par fula ord, gillade att dansa till 90-tals pop (Snap: i got the power var favoriten) bet många i örat. Elak fågel![]()
Faktiskt mitt i smeten. Fasaderna är i en annan klass. Men detta är ganska beskrivande för stan som helhet kan jag tycka. Skrapar man på ytan är det lite sletet...