• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Byte till kvällsklocka :) Seiko Dolce HAQ
99024CCA-A4FC-45C7-B857-3AD80B84AE08.jpeg

10.10
Så var jag dressad, klar och på väg till begravning. Sorglig anledning men det gav ändå en stunds välbehövlig eftertanke och lugn, mitt i vardagens vanliga hets.
IMG_20180518_100856.jpg

Men Fy...ännu än begravning, tycker folk får sluta dö nu, beklagar sorgen @curler2, mina tankar till dig och dina närstående! Vi får hoppas att vi kommer till ett Happy place efter våran död, där man möter upp alla sina gamla polare, familjemedlemmar, släktingar osv...

Men Fy...ännu än begravning, tycker folk får sluta dö nu, beklagar sorgen @curler2, mina tankar till dig och dina närstående! Vi får hoppas att vi kommer till ett Happy place efter våran död, där man möter upp alla sina gamla polare, familjemedlemmar, släktingar osv...
Tack för omtanken.
Ingen närstående familjemedlem men en aktad och saknad yrkesbroder som trots allt ändå blev nästan 95 år.

Tack för omtanken.
Ingen närstående familjemedlem men en aktad och saknad yrkesbroder som trots allt ändå blev nästan 95 år.

Oj...95 år, var länge sedan man hörde att någon blev så gammal! Klart vi ska tänka på varandra, är för lite sånt i dagens läge tror jag! Ha en trevlig helg i vilket fall som helst!

Tillbaka
Topp