Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt ögonmått kanske fallerar, men det ser ut som att poolen är mindre än 1220 meter djup.Nu är det snart bara vattnet som fattas ...
#enmansomheterove
food for thoughtEller hur
Haft dom i snart 2 månader, handtam och allt. Tro mig jag vet vad du menar .
Hona och hane vetifan, hur ser man ens det?
Inte långt bort att jag gör det.
Det värsta med allt är att vi hade några vänner som har två grå jakos, dom sa nämen låt han skaffa nå dvärgpapegojor, dom är tysta.
Alltså TYSTA!!!!???!!! Ska säga upp vänskapen .
Kaffebild:
Lycka till... eller ska man säga grattis nu?
Det bar av till förlossningen nu på morgonen... Nu väntar vi på att senaste tillskottet i familjen ska komma ut...
Grymt fint fotoSoligt ute, man kanske skulle gå ut en sväng? Seiko Dolce
Tack! Tacksam klocka att fota visserligenGrymt fint foto
Vår kompis utanför Östersund har en stor och kraftigt lutande tomt, hm, det har väl knappast du!Först lite bukfylla...
och nu skall vi ge oss på det här...
i framtiden blir det gräsklippningsöl medans roboten gör jobbet!
Klass!Hade nyss ett par herrar som lämnade en massa saker i inlämningen, den äldre av dom (80 år ca) hade den här på armen!
Nu snackar vi Schteek!Fyllan värmer bäst AW på golfklubben
Ja, tavlan är riktigt häftig. Nyansen skiljer dessutom en aning från exemplar till exemplar.Mycket vackert! Kan tänka mig att verkligheten är ännu smuttare