• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

4F702242-1ABE-4CCA-987F-C9787E978490.jpeg
6AEE7B0E-D8A6-4A80-89D0-FD932C7E7AE8.jpeg
Vi uppskattar tjänsteresan till Göteborg :)

Känner mig för och njuter av den nya klockan. Titan är lite fladdrigt emellanåt, men när den känslan inte är närvarande, då är det bra skönt.
Seiko SBDJ013. Titan + Diashield och solcellsdriven. Skönt att ha en schysst Grab'n go-klocka. Också kul att det inte är en dussinklocka och samtidigt är en JDM, Japan Domestic Market.
20180525_195309.jpg

Dom kunde inte konstatera några fel, skulle huvudvärken bli permanent eller bli värre så skulle jag höra av mig igen! Så det är bara och bita ihop och hoppas att det går över.
Känslig fråga ,men har du mycket jobb, studier etc så.... stressrelaterad huvudvärk ? Sköt om dig Affe.

Dom kunde inte konstatera några fel, skulle huvudvärken bli permanent eller bli värre så skulle jag höra av mig igen! Så det är bara och bita ihop och hoppas att det går över.
Kanske överflöd på vitaminer ;) eller vätske och salt brist. Fast det borde dom ju ha kunnat ta reda på ganska lätt.

Tillbaka
Topp