• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

King of beer möter king of watches
FC3E98B0-225C-4F44-946D-F757C03A97FD.jpeg

Känslig fråga ,men har du mycket jobb, studier etc så.... stressrelaterad huvudvärk ? Sköt om dig Affe.

Fört och främst tack för omtanken, njä...inte som jag känner att jag har iaf, men kan vara i det undermedvetna utan att jag vet om det. Fick faktiskt frågan ställd av läkarna jag träffade igår.

Kanske överflöd på vitaminer ;) eller vätske och salt brist. Fast det borde dom ju ha kunnat ta reda på ganska lätt.

Hehe...då borde jag ha fått detta för länge sedan, började med att käka mycket frukt och grönt januari 2015 :D. Dricker tillräckligt tycker jag nog och saltet borde jag få lagom av i maten jag tillagar. Hm, ja man hoppas att dom kan ta reda på sånt lätt efter alla blodprov och tester jag gick igenom.

IMG_1768.jpg

Godmorgon ! Som vanligt en underbar morgonsol på balkongen så jag ....
IMG_1769.jpg

sitter där och dricker morgonkaffe,läser tidning samtidig som fåglarna kvittrar i skogsdungen. Väcka frun om en dryg timma, äta frukost tillsammans och sedan se vad vi hittar på idag.:)
(under himlen tillhör vi alla samma familj //kinesiskt ordspråk)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp