Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har ju inga barn, självvalt, men jag förstår smärtan.Idag suger livet lite extra, dotterns 15 års dag och 15 år sen hon gick bort.![]()
Man undrar stilla vart tiden tar vägen egentligen
stort tack, man måste fortsätta, man kan inte lägga sig ner och dö själv, och nu har jag ju Selma att ta hand om, hon är som ett barn den kattenVi har ju inga barn, självvalt, men jag förstår smärtan.
Oerhört starkt att ändå kliva upp och leva sitt liv varje dag!![]()
Säkert en man som levde, verkade och älskade sin korvmoj!Hur tänkte man här??
![]()
en korv med bröd i dödsannonsen!
Undrar vart de tog vägen efter begravningsakten.
jag är galen i korv, skulle lätt kunna ha en sån i min annons när den dagen kommer.Säkert en man som levde, verkade och älskade sin korvmoj!
Efter begravningen satte de sig till bords och åt kokt med bröd och en god öl från Helsingborgs bryggeri
Dom som ville, fick Johnnys isf Slotts!
Det är väl självklart @jabla !
Jag beklagar er sorg @sjökvist.Idag suger livet lite extra, dotterns 15 års dag och 15 år sen hon gick bort.![]()
Man undrar stilla vart tiden tar vägen egentligen
tack, det värmer i hjärtatJag beklagar er sorg @sjökvist.
Varma tankar till er från Island.
Ibland är det svårt med det lätta...Varit och hämtat paket från HORNBACH!
Andra försöket!
![]()
![]()
Det här ser ju fint som SNUS ut.
![]()
Haha...va fan!
![]()
![]()
Extremfin den där
Nisse ser ju ut att vara en kul filur. Det ger att han naturligtvis vill testa en jordgubbe samtidigt vet han att bordet är ajabaja!Inte nu men nyss...
Nisse ser ut att vilja ha Seikon. Eller är det jordgubbar? Kanske en bit av min arm...
![]()
Det är han!! Fick just en video från grannen där han jagar bort en större grannkatt genom att bara sitta å morra som en schäfer typ...Nisse ser ju ut att vara en kul filur. Fett ger att han naturligtvis vill testa en jordgubbe samtidigt vet han att bordet är ajabaja!
Alltså: Nisse vill ta en jordgubbe samtidigt håller han koll på husses arm, för att i värsta fall kunna sopa till armen på husse om jordgubbsattacken är hotad!
Hälsa Nisse!
Stabil sommarklockaSnart ut och njuta av både sol och klocka![]()