• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Inte nu men nyss...
Nisse ser ut att vilja ha Seikon. Eller är det jordgubbar? Kanske en bit av min arm...
1A4A695E-3F4D-4B46-8782-C25136DEC740.jpeg

Säkert en man som levde, verkade och älskade sin korvmoj!
Efter begravningen satte de sig till bords och åt kokt med bröd och en god öl från Helsingborgs bryggeri :)
Dom som ville, fick Johnnys isf Slotts!
Det är väl självklart @jabla !
jag är galen i korv, skulle lätt kunna ha en sån i min annons när den dagen kommer.
Med Johnnys senap på naturligtvis:D

Inte nu men nyss...
Nisse ser ut att vilja ha Seikon. Eller är det jordgubbar? Kanske en bit av min arm...
1A4A695E-3F4D-4B46-8782-C25136DEC740.jpeg
Nisse ser ju ut att vara en kul filur. Det ger att han naturligtvis vill testa en jordgubbe samtidigt vet han att bordet är ajabaja!
Alltså: Nisse vill ta en jordgubbe samtidigt håller han koll på husses arm, för att i värsta fall kunna sopa till armen på husse om jordgubbsattacken är hotad!
Hälsa Nisse!

Senast ändrad:
Nisse ser ju ut att vara en kul filur. Fett ger att han naturligtvis vill testa en jordgubbe samtidigt vet han att bordet är ajabaja!
Alltså: Nisse vill ta en jordgubbe samtidigt håller han koll på husses arm, för att i värsta fall kunna sopa till armen på husse om jordgubbsattacken är hotad!
Hälsa Nisse!
Det är han!! Fick just en video från grannen där han jagar bort en större grannkatt genom att bara sitta å morra som en schäfer typ...:)

Tillbaka
Topp