Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
90/40?Vi dricker en sådan där drink
![]()
![]()
Grattis till båten!Min hederliga sommarbeater fick följa med för att köpa en båt. Nu ska vi bara få hem den till sitt nya hem vid vår brygga imorgon...
![]()
![]()
Grattis och välkommen tillbaka!Accepterar att jag trots försök att undvika KS, speciellt K&S, så är jag tillbaka.. Har köpt första klockan på nästan ett år samt har slängt ut kroken på en tillÄr fast igen!!
![]()
Jag vet inte om grattis är rätt ord, men tackGrattis och välkommen tillbaka!![]()
Vet inte riktigt om jag vill veta men hur kokar man en kattlåda?Fyra färdiga, nystädade och kokade lådor!
Kom nu katterna!
Nu får ni börja om och skaffa jobb till husse!![]()
![]()
![]()
![]()
De var baskemej en fin båt du!Min hederliga sommarbeater fick följa med för att köpa en båt. Nu ska vi bara få hem den till sitt nya hem vid vår brygga imorgon...
![]()
![]()
Självstavningseländet!Vet inte riktigt om jag vill veta men hur kokar man en kattlåda?
Trevligt!! Lagom i tid för sommaren ocksåMin hederliga sommarbeater fick följa med för att köpa en båt. Nu ska vi bara få hem den till sitt nya hem vid vår brygga imorgon...
![]()
![]()
Jajamen, men det var vad en arbetskompis sa en gång. Citat: Vi drack drinkar igår dom var skitgoda, det var 90/40.Det blir ju 130%![]()
Kanske 90% 40%igt och resten smaksättare.Jajamen, men det var vad en arbetskompis sa en gång. Citat: Vi drack drinkar igår dom var skitgoda, det var 90/40.
Ser att du kommer från Norrland så det var nog 90%igt till 40%.Så efter det brukar vi säga, jag vill ha en 90/40.