Jabbadabbada, what about Daddy Cool !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte vad han tänkte men det har i alla fall blivit en klassiker på jobbet numera.Ser att du kommer från Norrland så det var nog 40% 90%igt.![]()
Inte Norrland, Norrbotten.Ser att du kommer från Norrland så det var nog 90%igt till 40%.![]()
Ber om ursäkt, själv vill jag ju komma från Skåne inte Götaland.Inte Norrland, Norrbotten.
Inga problem, skåningar är oftast sköna personer. Jag mötte olika skåningar på VM 2006, Klippanbor, Ystadsbor och några till som jag inte vet var dom kom ifrån. Men bra och reläja folk är i alla fall mitt intryck.Ber om ursäkt, själv vill jag ju komma från Skåne inte Götaland.![]()
Spännande matematik!Det blir ju 130%![]()
Det är nog extrapocenten som gör att det tjongar till!Spännande matematik!![]()
Exakt, vi har aldrig luskat i procenten. Ett fantastiskt roligt uttalande dock. 90/40.Spännande matematik!![]()
Tycker vi härmed kan kalla 90/40 för en ”KS”Nu tycker jag att alla KSare som blir erbjuden en drink i framtiden beställer en 90/40.
Tror även att det jag påminde om igår kan ha haft viss inverkan, att läsken alltid var dyrare än spriten!Exakt, vi har aldrig luskat i procenten. Ett fantastiskt roligt uttalande dock. 90/40.
Bajs ! Jag vill också äga en daydate nångång i mitt jävla livDubbelpipigt![]()
Jajamen!Tycker vi härmed kan kalla 90/40 för en ”KS”![]()
Jäklar vad svart ni har!Dags att säga god natt!
![]()
![]()
Seiko lume såklart!
Vilken vy att vakna upp till!Tittar ut genom fönstret och märker att det kommer bli än lika fin dag som igår!
Älskar det!
![]()
![]()