Sorry för spam, men är ju rätt fantastiskt att man kan köpa helt nymalet mjöl som är gjort i en så gammaldags miljö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köper bönor på Lilla Kafferosteriet i Malmö. De har lite olika teman, mkt afrikanska bönorProvar massor av olika mer eller mindre lyxiga "micro rosterier" när jag hittar något nytt men återvänder oftast till denna med Willys som huvudleverantör...
![]()
Hmm, du käkar frukost i KS anda ser jag!Brunch på altanen iförd fillingar och 422an.
Maria Callas lite för högt på stereon!
Tur att jag har STOR tomt
![]()
Lika naturlig som kallsinnigarna... hahaHmm, du käkar frukost i KS anda ser jag!
Han är med överallt! Eller?![]()
![]()
Haha de är santSkaldjur är alltid ett säkert kort
De kan ta tidVi väntar på fru![]()
Som sig bör! Det är sen gammalt!Kollar match, Italiensk tema idag. Panerai, Persol och Superga![]()
Och du håller koll på hur länge det får luktas med vridringenÖppnade heliumventilen så PO kan lukta på blommorna.
![]()