Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör! Hoppas du du väljer 36mm, alldeles för få 36: or på forumetFunderar på att utöka med en vit worldtimer, är det sommar så är det![]()
Fruktansvärt svartis!!! Håll oss uppdaterade och SKITFISKE PÅ DIG!Fiske i Adriatiska påbörjat.. Blåfening och svärdfisk, komsi komsi!
![]()
![]()
Först måste det dras upp betesfisk..
![]()
Så jävla klockrent att ta ett wristshot under ceremonin ! Helt rätt fokussnygg klocka också
![]()
Ljudet på också? @Stefan S
Dom hade inte börjat så gjorde det snabbt. Sen införde prästen fotoförbud vilket man givetvis måste respektera.Helt rätt fokus! Bara på KS![]()
MysigtHar ni hört historien om företagets kaffemaskin som i alla år varit kopplad till samma vatten som elementen? Kaffet hade smakat lite underligt och vid upptäckten så förstod man varför.
![]()
Seiko V657
Orange är ännu somrigare!Funderar på att utöka med en vit worldtimer, är det sommar så är det![]()
Den där är sååå braVill ha lunch Nu!
![]()
Jo men den färgen är hemsk, och då är jag ändå färgblindOrange är ännu somrigare!
Det blev en 36:aKör! Hoppas du du väljer 36mm, alldeles för få 36: or på forumet![]()
Fruktansvärt svartis!!! Håll oss uppdaterade och SKITFISKE PÅ DIG!
Haha härligt med snabba ryck! Stort grattisDet blev en 36:a
Ser jag även en ölburk i handen på digBetesfisk avklarad
20-talet makrillar på nån halvtimme.
![]()
![]()
Edit: Just ja, en klocka också
![]()
Tack, lika bra med snabba ryckHaha härligt med snabba ryck! Stort grattis![]()
Lunchgolfen! Bra därGer aldrig upp![]()
![]()
Schh!Ser jag även en ölburk i handen på dig?
Inte ny, bara lite dåligt med handledstid! Har nån slags hatkärlek till den.Ny dinka, eller bara jag som missat den?