Nu förstår jag, well time will tell, trivs på KS som det ärTill 3000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu förstår jag, well time will tell, trivs på KS som det ärTill 3000
Måndag, jobb, klocka.
![]()
Nästa vecka blir det en trip till köpenhamn för att kolla in en i guld/stål![]()
TT? Jag och polaren skall ha en grabb utflykt och då passar jag på att kolla in en Rolex Sky-Dweller stål och guld med guld dialÄr det TT som lockar?
Jag får kolla på en liveNej, nej, nej! Orange är bra!![]()
Haha tackar så hjärtligtVitt är ok det med. Men inte lika bra som orange!Grattis!
TT? Jag och polaren skall ha en grabb utflykt och då passar jag på att kolla in en Rolex Sky-Dweller stål och guld med guld dial![]()
Haha nu fattar jagDenna TT= two tone.
Blir nog bra isåfallKlart grabben ska ha något guldigt!
![]()
Kan bara hålla med!Jobba bort klockbrännan?![]()
![]()
En klockbränna ska man va stolt över, en bonnbränna däremot-not so muchKan bara hålla med!
I fjol råkade jag ut för en skada som förstörde hela min säsong!
Obegripligt hur man kan slarva bort en fin bränna genom att frivilligt skada den och sig själv!
Och vad gäller en näsbränna ?En klockbränna ska man va stolt över, en bonnbränna däremot-not so much
Möjligt jag är skadad, men länk eller sharkmesh på den!Nyss kommit hem från jobbet, sitter nu på soffan och bara njuter över hur snyggt det blev med mocka på dykaren. Lite mer retrokänsla över detta, det gillas![]()
Det ska man undvika, bränner som fanOch vad gäller en näsbränna ?![]()
Sharkmesh kan jag hålla med om!Möjligt jag är skadad, men länk eller sharkmesh på den!