Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som ett klokt beslut!Vågade ej lämna min nyss uthämtade Suverän i bilen så den fick snällt hänga med på jungfrutur under min löprunda
![]()
Grillad GMT som blivit över?På måndagar grillar vi det som blivit över från veckan som gått.
![]()
Stekarklocka!Grillad GMT som blivit över?![]()
Länk finns, ville bara ha lite omväxlingMöjligt jag är skadad, men länk eller sharkmesh på den!
Vilka sorter har du? Har odlat chili ett antal år men har dragit ner på antalet på senare år för att satsa lite mer på kvalitet än kvantitet, och så man kan ha en stash över vintern till nästa säsong drar igångUte i växthuset och kollar till hipster chillin, paprikan, tomaterna. Som vanligt förföljd av en flock mygg som vi har riktigt gott om. Bara hoppas att torkan tar larverna.![]()
Helt nybörjare så jag vet faktiskt inteVilka sorter har du? Har odlat chili ett antal år men har dragit ner på antalet på senare år för att satsa lite mer på kvalitet än kvantitet, och så man kan ha en stash över vintern till nästa säsong drar igång![]()
Ah, men de är nog i goda händer då, särskilt när de har ett växthusHelt nybörjare så jag vet faktiskt inte
Har köpt färdiga plantor för att testa lite men jag gillar chilli iaf.
Måste nog ses live, men jag ger mig, det ser rätt sjysst utByter till Worldtimer för att visa @sjökvist hur bra den är med orange tavla. Lite mer färg blir det ju, särskilt som min är 41 mm!
![]()
En ensammen jäkel gör alls ingen glad!
![]()
Mina mätare är snyggare än dina!
![]()
Jobbar ”administrativt” i Kattviks hamn.
![]()
Får en känsla av att du gillar din Speedmaster.Snart TISDAG:
![]()
Måste nog ses live, men jag ger mig, det ser rätt sjysst ut![]()
Tycker nog VM -86 är snäppet vasare med Maradonas drömmål när han dribblar genom hela plan och gör mål mot, hmm, var det Tyskland?Vilken nostalgitripp!
Rysningar, kallsvettningar, ja you name it!
Bästs fotbolls VM ever!
![]()
Kör alla VM fotbolls krönikor från 1982 och framåt på SVT-play! Först ut, VM i Spainen 82.
![]()
Gött mos, finalen mellan Italien vs Västtyskland glömmer man aldrig! Italiens målskyttar, Rossi, Tardelli och Altobelli, tröstmål för Tyskarna Paul Breitner!
![]()