Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Juste du spelade ju idag, hade helt glömt. Skulle kommit förbiSolnedgång, fint.
![]()
![]()
Ser inte så ut...Dricker vin
![]()
Fantastiskt glädjande att du kirrat en sådan marsch.Vilar mig efter 3 mils rask promenad.![]()
Hoppas snarare att ni inte har katt...Äter rester...
![]()
hustrun fick en doggybag efter tjejlunch, tur vi inte har hund!![]()
Många grannar har så man får vara på sin vakt!Hoppas snarare att ni inte har katt...![]()
Det var riktigt fina rester!Äter rester...
![]()
hustrun fick en doggybag efter tjejlunch, tur vi inte har hund!![]()
Bra byte men misstänker att det ingick en fastighet.Det var riktigt fina rester!
Bytte väl kräftfiskevattnet mot Exp II:an, gör inget då det är fiskestopp igen, de höll upp i 20 år pga pesten, provade i höstas och fick tillbaka skiten.
Jo visst är det så, värderingsmässigt ligger de väldigt lika!Bra byte men misstänker att det ingick en fastighet.![]()
Ok då, instämmer, sjukt missvisande bild. Här påstår jag att jag dricker vin så är bilden på en gubbig, tvåtons GMT Skärpning!Ser inte så ut...
Guldkant?Nationalromantik!![]()
Riktigt nice, men triss!? Saknar personligen i varje fall en AT därTriss!
![]()
Edit: äter vedugnsbakad pizza med vänner!
Triss i klockor, tre olika...Riktigt nice, men triss!? Saknar personligen i varje fall en AT där![]()
Guldkant?